Η Dacia γιγαντώνει των αριθμό πωλήσεων της και αυτή η ξέφρενη πορεία, οδηγεί σε επιθετική στρατηγική και φιλόδοξους στόχους για τα επόμενα χρόνια.
Η value for money μάρκα του Ομίλου Renault είναι αυτή τη στιγμή ένας από τους ισχυρότερους παίκτες στην κατηγορία Β. Όμως στη Dacia, σχεδιάζουν να επεκταθούν στην κατηγορία C κι αυτό δεν αφορά μόνο το επερχόμενο Bigster που αναμένεται μέσα στο 2025.
Θυμίζουμε ότι το Bigster θα είναι μια μεγαλύτερη εκδοχή του Duster, με δυνατότητα επιλογής και 7θέσιας έκδοσης, τετρακίνηση και υβριδική τεχνολογία, που θα στοχεύσει στο ανώτερο φάσμα της μικρομεσαίας (C) κατηγορίας αυτοκινήτων.
BUY NOW
Το πλάνο όμως της Dacia είναι να πιάσει το ένα εκατομμύριο πωλήσεις το 2030 και για να το κάνει, σκοπεύει να λανσάρει δύο ακόμα, εντελώς νέα μοντέλα. Ακόμα δεν έχουν διαρρεύσει πολλά για αυτό το πλάνο, ωστόσο, είτε μιλάμε για ηλεκτρικό όχημα, είτε για όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το ζητούμενο είναι κοινό: Tο χαμηλό κόστος απόκτησης.
Πρέπει πάντως να σημειωθεί πως η λογική θέλει τη Dacia να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-B που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της κατηγορίας Β κι ο λόγος είναι απλός. Περιορισμένες ανάγκες εξέλιξης, μειωμένα κόστη.
Μένει να δούμε αν η Dacia θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο, που όχι απλά αφορά στον τεράστιο όγκο πωλήσεων αλλά και στο… ξελόγιασμα πελατών που προέρχονται από άλλες μάρκες. Και το κυριότερο, περισσότεροι από δυο στους τρεις κατόχους Dacia, αντικαθιστούν το αυτοκίνητό τους με ένα πιο σύγχρονο μοντέλο, με το ίδιο σήμα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ