Πώς μπορεί να είναι ένα «λιλιπούτειο» γιαπωνέζικο kei-car με το «άγγιγμα» της Toyota Gazoo Racing; Την απάντηση δίνει η Daihatsu στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο Mira e:S Turbo Concept.
Πρόκειται για ένα μικρό ιαπωνικό πόλης (kei-car) με εκτεταμένες σπορ προσθήκες, που υπόσχεται να φέρει τη χαρά της οδήγησης σε όλους - με turbo κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο, που φέρουν την υπογραφή, εξειδίκευση και εγγύηση της Gazoo Racing.
Το Mira e:S Turbo βασίζεται στη δεύτερη γενιά του Mira e:S, η οποία κυκλοφορεί στην Ιαπωνία από το 2017, μαζί με τα αδελφά μοντέλα Toyota Pixis Epoch και Subaru Pleo Plus.
BUY NOW
Ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας 660 κ.εκ. του Mira e:S αναβαθμίσης και από τους 48 ίππους του ατμοσφαιρικού μοντέλου φτάνει στους περίπου 64 hp στο πρωτότυπο - απόδοση που είναι παρόμοια με του κινητήρα του Daihatsu Copen.
Αντί για το κιβώτιο CVT, επίσης, η έκδοση Turbo διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, προσφέροντας περισσότερη οδηγική ικανοποίηση και καλύτερο έλεγχο. Επιπλέον, με τις παρεμβάσεις της Gazoo Racing, το Mira e:S Turbo αναμένεται να έχει πιο σπορτίφ σασί και βελτιωμένο κράτημα.
Σχεδιαστικά, το σπορ πρωτότυπο διαθέτει ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, εξειδικευμένο πίσω προφυλακτήρα, διακοσμητικούς αεραγωγούς στις άκρες των προφυλακτήρων, και ζάντες αλουμινίου BBS. Και στο εσωτερικό του εμπλουτίζεται με σπορ καθίσματα.
Στην έκθεση της ιαπωνικής πρωτεύουσας, που διεξάγεται αυτό το τριήμερο (10-12 Ιανουαρίου) το Mira e:S Turbo συνοδεύεται από την αγωνιστική του έκδοση, η οποία συμμετείχε στο Ράλι Ιαπωνίας 2024. Αυτή η έκδοση διαθέτει bodykit παρόμοιο με του πρωτοτύπου, αλλά με επιπλέον αεραγωγούς στο καπό. Φυσικά το εσωτερικό του διαφοροποιείται από τα αγωνιστικά καθίσματα και το roll cage, μετατρέποντας το μικρό kei-car σε πλήρως λειτουργικό αγωνιστικό όχημα.
Στο περίπτερο της Daihatsu παρουσιάζεται επίσης η αγωνιστική έκδοση του Copen GR Sport roadster, καθώς και το Hijet Truck Jumbo Extend, ένα επαγγελματικό όχημα υποστήριξης για αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Επίσης, η Daihatsu παρουσιάζει στο Τόκιο τροποποιημένα kei-vans που εστιάζουν στη λειτουργικότητα. Το πρώτο είναι το Atrai Wildranger που είναι εξοπλισμένο με πηγή ενέργειας και χώρους για κιτ πρόληψης καταστροφών.
Ακολουθεί το Hijet Truck Lift Disaster Relief Vehicle (ένα όχημα που χρησιμοποιήθηκε ως κέντρο εθελοντισμού μετά τις πλημμύρες στο Kyushu το 2023) και το Hijet Truck Tool Base - ένα φορητό εργαλείο για εργοτάξια, με σκίαστρο για ξεκούραση των εργαζομένων.