Η Haval, θυγατρική της κινεζικής Great Wall Motors, έκανε στη Ρωσία την επίσημη παρουσίαση του Dargo - ενός δίλιτρου δικίνητου ή τετρακίνητου off-roader που φιλοδοξεί να πάρει τα σκήπτρα από το Lada Niva.
Το Dargo, του οποίου η ονομασία προκύπτει από την αγγλική φράση «Dare to go» («τόλμησε να πας»), έρχεται σε μια εποχή που η εμπορική πορεία της Haval βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση: το 2022 οι πωλήσεις της στη Ρωσία έπεσαν κατά 21%, και το Μάιο πούλησε μόνο 892 αυτοκίνητα.
Η Haval και η Great Wall φιλοδοξούν να αλλάξουν αυτή την τάση με το Dargo, μπαίνοντας στη δημοφιλή κατηγορία των μεσαίων Crossovers. Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα -με την ονομασία «Lemon»- με το Jolion, αλλά είναι κατά 14,8 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος (συνολικά 4,260 μέτρα) και έχει κατά 3,8 εκατ. μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,738 μέτρα).
BUY NOW
Κάτω από το καπό ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης, απόδοσης 192 ίππων, είναι η μοναδική επιλογή που προσφέρει στους Ρώσους αγοραστές. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και την επιλογή δικίνητης ή τετρακίνητης έκδοσης.
Σε αντίθεση με το Lada Niva, όμως, έχει πολλές από τις σύγχρονες προσθήκες εξοπλισμού: φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων, και μια ευρεία ψηφιακή οθόνη πολυμέσων, επιλογή μεταξύ 8 οδηγικών προφίλ (driving modes) και Adaptive Cuise Control με επεξεργαστή Mobile Eye Q4, 14 ραντάρ και 5 κάμερες.
Το Dargo, γνωστό στην Κίνα και ως Dagou (που σημαίνει Μεγάλος Σκύλος), κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Haval στην Tula από τις αρχές του περασμένου Απριλίου, και πριν από λίγες μέρες ξεκίνησαν οι πρώτες του παραγγελίες. Θα διατίθεται στη Ρωσία σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις, με τιμή που ξεκινά από τα 3,2 εκατομμύρια ρούβλια (51.000 ευρώ).
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ