Η νέα μόδα στα αυτοκίνητα -Με διαφημίσεις στους προφυλακτήρες βγάζουν τα έξοδά τους

EVision

Υπάρχει μια εταιρεία στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής που ειδικεύεται στην τοποθέτηση οθονών στους μπροστινούς προφυλακτήρων των αυτοκινήτων για διάφορους σκοπούς.

Είναι γνωστό πως το εμπρός μέρος των μοντέλων Tesla, αλλά και των υπόλοιπων σύγχρονων ηλεκτρικών οχημάτων είναι αρκετά minimal. Απουσιάζουν αεραγωγοί, γρίλιες κ.λ.π και οι επιφάνειες είναι σχετικά λείες. Πώς θα φαινόταν η ιδέα λοιπόν, αυτός ο κενός χώρος να μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για κάτι πιο εξατομικευμένο;

EVision b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η EVision με έδρα την Καλιφόρνια έχει σκοπό να προσδώσει λίγη λάμψη στο αμάξωμα, καινοτομώντας ως εξής. Η λύση που προτείνει λοιπόν είναι μια μεγάλη οθόνη LED πάνω στον προφυλακτήρα, η οποία θα επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να προβάλει ότι αυτός επιθυμεί. Φωτογραφίες, videos, κινούμενα σχέδια ή οποιαδήποτε γραφικά, με τον έλεγχο να γίνεται από τους χρήστες, μέσω εφαρμογής σε smartphone. Φανταστείτε έναν λευκό καμβά, που θα έχετε τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείτε ποικιλοτρόπως.

EVision c

Στην παρουσίασή του που έχει γίνει μέχρι στιγμής, εμφανίζεται το head-up display σε ένα Tesla Model Y. Όμως υπάρχει παρόμοια οθόνη και για το Tesla Cybertruck. Και για όσους έχουν ήδη αρχίσει να ανησυχούν, ας… «ηρεμήσουν». Η EVision έχει υποσχεθεί πως το ίδιο προϊόν θα διατεθεί και για άλλους κατασκευαστές. Αρκεί το αυτοκίνητο να είναι ηλεκτρικό.

Προς το παρόν θα το βρείτε μόνο στις ΗΠΑ με κόστος γύρω στα 2.500 με 3.000 ευρώ. Αν η τιμή σας φαίνεται κάπως τσουχτερή, σκεφτείτε ότι θα ήταν μια μοναδική ευκαιρία για εμπορική χρήση και διαφημιστικά. Το μόνο που ενδεχομένως να συμβεί κάποια στιγμή, θα είναι η φθορά και οι γρατζουνιές από τυχόν μικροχτυπήματα. Το μπροστινό μέρος του προφυλακτήρα είναι οπωσδήποτε ευάλωτο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ