Ο νέος κινητήρας που αυξάνει την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Continental DeepDrive engine 1

Η υψηλή τεχνολογία και η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στην αυτοκίνηση, προσφέροντας μειωμένο βάρος και αύξηση της αυτονομίας.

Η εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πραγματοποιείται με ιλιγγιώδη ταχύτητα και πολύ συντομα αναμένεται να δούμε μοντέλα που προσφέρουν μεγάλη αυτονομία, χωρίς απαραίτητα να έχουν πολύ μεγάλες μπαταρίες.

Continental DeepDrive engine 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόσφατα είχαμε γράψει για ένα νέο ηλεκτρομοτέρ διπλού ρότορα που εξελίσσει η γερμανική start-up DeepDrive σε συνεργασία με την Continental. Ταυτόχρονα, διαθέτει ένα ενσωματωμένο ένα προηγμένο σύστημα πέδησης, δημιουργώντας ένα compact πακέτο 2 σε 1.

Το καινοτόμο, πρωτότυπο σύστημα κίνησης της DeepDrive συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες σε μία ενιαία και εξαιρετικά συμπαγή μονάδα που είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενεργειακά. Σε έναν συμβατικό ηλεκτροκινητήρα, ο στάτορας κινεί είτε έναν εσωτερικό είτε έναν εξωτερικό ρότορα – με την μονάδα διπλού ρότορα της DeepDrive, ο στάτορας κινεί ταυτόχρονα και στους δύο ρότορες.

Continental DeepDrive engine 3

Ο συμπαγής σχεδιασμός και το μικρό βάρος της μονάδας εξασφαλίζουν ένα σύστημα κίνησης που είναι ενσωματωμένο στους τροχούς, στο οποίο κάθε πλήμνη διαθέτει τον δικό της ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε ένα παραδοσιακό σύστημα κίνησης, στο οποίο ένα κεντρικά εγκατεστημένο μπλοκ κινητήρα κινεί το όχημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η DeepDrive δεν ισχυρίζεται ότι προκείται για μία εντελώς νέα ιδέα, ισχυρίζεται όμως είναι η πρώτη εταιρεία που ξεπέρασε τις κατασκευαστικές δυσκολίες που σχετίζονται με αυτή. Πρόκειται ουσιαστικά για δύο κινητήρες που γίνονται ένας, με αποτέλεσμα υψηλότερη απόδοση.

Πρέπει να αναφέρουμε επίσης ότι η νέα τεχνολογία αντιμετωπίζει ένα σημαντικό μειονέκτημα , καθώς τα ηλεκτρομοτέρ βρίσκονται στο εσωτερικό των τροχών. Και αυτό δεν είναι άλλο από την αύξηση της μη αναρτώμενης μάζας.

Continental DeepDrive engine 5

Για αυτό, η DeepDrive αναφέρει ότι ο νέος ηλεκτροκινητήρας διπλού ρότορα έχει μαζεμένες διαστάσεις και η τεχνολογία που φέρει υποβαθμίζει σημαντικά αυτό το πρόβλημα. Παράλληλα, θα μπορούσε να προσφέρει μείωση του μεγέθους των πίσω φρένων ή και κατάργησή τους, πράγμα που μεταφράζεται σε μη αύξηση της μη αναρτώμενης μάζας σε σύγκριση με ένα κανονικό αυτοκίνητο με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, ο συνολικός σχεδιασμός του νέου ηλεκτροκινητήρα είναι συμβατός με όλες τις υπάρχουσες πλατφόρμες ηλεκτρικών αυτοκινήτων και θα μπορούσε γρήγορα να εφοδιάσει ντα υπάρχοντα μοντέλα της αγοράς.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το μειωμένο βάρος και η αυξημένη απόδοση μεταφράζονται σε μεγαλύτερη αυτονομία, χωρίς να αυξηθεί το μέγεθος και κατά συνέπεια το κόστος του πακέτου μπαταριών.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ