Ένα από τα όμορφα μοντέλα της Volkswagen, δεν θα υπάρχει από εδώ και στο εξής. Μετά το τέλος της sedan έκδοσης του Arteon το 2023, η γερμανική εταιρεία αποφάσισε τη διακοπή και του πρακτικότερου shooting brake.
Για το πρώτο, κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο του Emden 190.000 μονάδες συνολικά, σε διάρκεια 8 ετών που έμεινε στην παραγωγή, ενώ για το station wagon (φτιαχνόταν στο Osnabruck) βγήκαν στην κυκλοφορία 5.000.
Τα νέα ανακοίνωσε, μέσω του λογαριασμού του στο LinkedIn, ο εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Andreas G. Schleith. Ο «θάνατος» του μοντέλου, ήρθε λίγο νωρίτερα από ότι ήταν προγραμματισμένο, αφού ο υπεύθυνος της γραμμής παραγωγής για τα Arteon, Passat και Touareg, καθώς και του αναμενόμενου ID.2, Martin Hube, είχε δηλώσει το 2024, πως το shooting brake θα σταματούσε το 2026. Τελικά αυτό έχει ήδη συμβεί.
BUY NOW
Η Volkswagen θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει στο Osnabruck, το Passat Variant, αλλά και το T-Roc Cabriolet (έως τα μέσα του 2027). Τι θα γίνει μετά με τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, αν και εξετάζονται διάφορα ενδεχόμενα.
Στα πλάνα πριν από μερικούς μήνες, ήταν η δημιουργία ενός ακριβότερου και φυσικά πιο πολυτελούς αυτοκινήτου, το οποίο θα τοποθετούνταν πάνω από το Arteon. Αυτό θα αφορούσε τη δεύτερη γενιά του Phaeton. Ένα πρωτότυπό του μάλιστα, είχε αποκαλυφθεί στα μέσα του 2022. Εάν είχε προχωρήσει το project, θα είχε μήκος γύρω στα 5,3 μέτρα, όσο περίπου είναι και η τελευταία 7άρα της BMW.
Εν τω μεταξύ κάτω από το καπό, σχεδιαζόταν να βρίσκεται ένας W12 κινητήρας. Συνέβη το Dieselgate ωστόσο και αποφασίστηκε η ακύρωσή του. Εκτός των παραπάνω καταργήσεων, να υπενθυμίσουμε και τον πρόσφατο αποχαιρετισμό στον VR-6, που έγινε μετά από 34 ολόκληρα χρόνια!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ