Οι περισσότεροι από εσάς ίσως γνωρίζετε την ύπαρξη του δικινητήριου Citroen 2CV, ωστόσο το μοντέλο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες είναι λίγο διαφορετικό.
Κατασκευάστηκε στο Παρίσι το 1979, από το μηχανικό και πρώην οδηγό αγώνων εκτός δρόμου με 2CV, ονόματι Jack Hanon, ο οποίος χρησιμοποίησε στο μέγιστο την εφευρετικότητά του. Μετά από 3.000 ώρες κουραστικής εργασίας, κατάφερε να εγκαταστήσει δύο 4κύλινδρους boxer κινητήρες από Citroen GSA 1.299 κ.εκ. Έναν στο εμπρός μέρος και έναν στο πίσω.
Για να δημιουργηθεί το εν λόγω όχημα, το αμάξωμα ενός Citroen 2CV του 1974 συνδυάστηκε με ένα τροποποιημένο πλαίσιο από Super Ami. Ο σκοπός του εγχειρήματος ήταν η κάλυψη χιλιάδων χιλιομέτρων στην Αφρική για περίπου μια δεκαετία. Ο Hanon κατάφερε να φτιάξει ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο, που μπορούσε να ξεπεράσει τα 200 χλμ./ώρα! Κάθε μοτέρ είχε ένα χειροκίνητο κιβώτιο με 4 σχέσεις, που του επέτρεπε να μεταφέρει την κίνηση είτε στον μπροστινό άξονα είτε στον πίσω ή και στους δύο.
BUY NOW
Εννοείται πως εξοπλιζόταν με το απαραίτητο roll cage, αγωνιστικά καθίσματα, ενισχυμένη ανάρτηση, χωμάτινα ελαστικά και πολλά άλλα προδιαγραφών ράλι. Διέθετε δύο ρεζερβουάρ 100 λίτρων, τα οποία παρείχαν αυτονομία 1.600 χιλιομέτρων με την χρήση και των δύο κινητήρων. Όταν λειτουργούσε μόνο ο ένας, τότε εκτοξευόταν στα 3.200 χιλιόμετρα!
Το ξεχωριστό στο είδος του Citroen 2CV, με τις 4 εξατμίσεις, πουλήθηκε μέσω δημοπρασίας από την Collecting Cars, πριν από έναν χρόνο έναντι 18.250 ευρώ. Μία… «προσγειωμένη» τιμή θα έλεγε κανείς, αν αναλογιστεί την σπουδαιότητα και τη μοναδικότητά του.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ