Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο DS Aero Sport Lounge, το DS N°8 είναι η νέα ναυαρχίδα της DS Automobiles.
Μέσω αυτής της παρουσίασης, η DS Automobiles αποκαλύπτει μια νέα φιλοσοφία ονομασίας. Το "N°" αντιπροσωπεύει τον συνηθισμένο τρόπο γραφής "number" στα γαλλικά, ενσωματώνοντας την κομψότητα και τη διαχρονικότητα. Επιπλέον, το «°» που είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο σαν ένα διαμάντι, στοιχείο του DNA της DS Automobiles.
Αυτή η προσέγγιση συνδέει τα ονόματα της υπάρχουσας σειράς με μελλοντικά μοντέλα διατηρώντας αριθμούς, ενώ υιοθετεί μια πιο τολμηρή λογική με το "N°" (αριθμός). Οι μελλοντικές δημιουργίες από την DS Automobiles θα ακολουθούν αυτή τη νέα λογική ονομασίας. Όσον αφορά το DS N°8, ο αριθμός "8" είναι νέος για την DS Automobiles.
BUY NOW
Το σχήμα του που παραπέμπει στο σύμβολο του απείρου, συνδέεται με την ισορροπία και τη γαλήνη. Προκειμένου να ενισχυθεί η ταυτότητα της μάρκας, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα εμφανίζεται η επιγραφή «DS Automobiles» που συμπληρώνεται με «N°8».
Οι εξωτερικές διαστάσεις δίνουν στο DS N°8 έντονη παρουσία και τέλεια ισορροπία: μήκος 4,82 m με πλάτος που φτάνει τα 1,90 m και ύψος περιορισμένο στα 1,58 m.
Στο μπροστινό μέρος, το DS N°8 υιοθετεί μια καινοτόμο και ελκυστική φωτεινή υπογραφή. Η μάσκα DS Luminascreen, μια καινοτομία στον κόσμο του αυτοκινήτου, φωτίζεται με κάθετες γραμμές και ένα λογότυπο DS που φωτίζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής (μήκος 4,82 μέτρα με πλάτος που φτάνει τα 1,90 μέτρα και ύψος περιορισμένο στα 1,58 μέτρα).
Οι προβολείς, που αποτελούνται από τρεις μονάδες, οριοθετούνται από 8 LED που χρησιμοποιούν το μοτίβο “Clous de Paris” (τεχνοτροπία χαρακτικής που συναντούμε στην υψηλή ωρολογοποιία), απηχώντας το ανάγλυφο φινίρισμα της εσωτερικής επένδυσης. Το DS N°8 είναι το πρώτο μοντέλο στη σειρά DS που υιοθετεί την κατακόρυφη φωτεινή υπογραφή στο πίσω μέρος. Εμπνευσμένο άμεσα από το DS Aero Sport Lounge, απηχεί την εμβληματική κάθετη υπογραφή στο μπροστινό μέρος για να κάνει το DS N°8 άμεσα αναγνωρίσιμο τη νύχτα, σε απόσταση μεγαλύτερη από 100 μέτρα. Το τριεδρικό σχήμα των κάθετων φώτων LIGHT BLADE βελτιώνει την ροή αέρα στο πίσω μέρος. Τέλος, τα μοτίβα κλίμακας ολοκληρώνουν το εσωτερικό των κωνικών οριζόντιων πίσω φώτων.
Βασισμένο σε γενναιόδωρο μεταξόνιο 2,90 μ. και απόσταση από το έδαφος στα 15,5 εκατοστά, το DS N°8 βελτιστοποιεί τη διείσδυσή του στον αέρα και παρέχει εκπληκτική αυτονομία έως και 750 χλμ WLTP. Οι ηλεκτρικές χωνευτές λαβές θυρών στο μπροστινό μέρος είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ οι πίσω λαβές των θυρών είναι ενσωματωμένες στις κολόνες των θυρών.
Αυτή η «αερο-απόδοση» συμπληρώνεται από εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας, όπως οι ελεγχόμενες εισαγωγές αέρα, οι οποίες είναι εισαγωγές αέρα με κινούμενα πτερύγια ενσωματωμένα στον εμπρός προφυλακτήρα. Με το κλείσιμο, αντιπροσωπεύουν αεροδυναμικό κέρδος 95% σε σχέση με μια παραδοσιακή εισαγωγή αέρα και 40% σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα, που ισοδυναμεί με επιπλέον αυτονομία 18 χλμ WLTP ή 22,5 χλμ στον αυτοκινητόδρομο. Αυτή η απόδοση οφείλεται κυρίως στην εμπρός θέση τους στον προφυλακτήρα, αποφεύγοντας έτσι οποιαδήποτε ροή αέρα κάτω από το καπό. Να σημειωθεί ότι το καπό είναι ιδιαίτερα χαμηλό, με στόχο και πάλι τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.
Εμπνευσμένα από την ιδέα DS AERO SPORT LOUNGE, τα καθίσματα με τον «περιβάλλοντα» σχεδιασμό τους διαθέτουν ένα λεπτό σχήμα με πλήρως ενσωματωμένα προσκέφαλα. Η χρήση αφρού υψηλής πυκνότητας και οι ρυθμιζόμενες πλαϊνές στηρίξεις στις πλάτες ολοκληρώνουν την άνεση του καθίσματος. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν λειτουργίες μασάζ, ψύχονται και θερμαίνονται.
Εκτός από το θερμαινόμενο τιμόνι, η θερμική άνεση ενισχύεται από το DS Neck Warmer, μια συσκευή θέρμανσης του αυχένα που ευνοεί τη θέρμανση όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σώμα βελτιστοποιώντας την κατανάλωση ενέργειας. Οι θερμαντήρες αυχένα που είναι ενσωματωμένοι στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων φωτίζονται από ένα λογότυπο DS με κρυστάλλινη εμφάνιση.
Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες των καθισμάτων επωφελούνται από τη σχολαστικά μελετημένη άνεση στάσης του σώματος, με άφθονο χώρο για τα γόνατα, 84 εκατοστά χώρο για το κεφάλι και πλάτη με κλίση 30°, χωρίς συμβιβασμούς στην αρθρωτή τους διάταξη 40/20/40. Οι ψυχόμενες και θερμαινόμενες έδρες και οι πλάτες των καθισμάτων ολοκληρώνουν την άνεση.
Το DS N°8 επωφελείται επίσης από μια κορυφαία ηχομόνωση, σημείο αναφοράς για το μοντέλο, η οποία παρέχεται από εξελιγμένη αεροδυναμική, πλήρη ακουστική επεξεργασία και πολυστρωματικό γυαλί, που ολοκληρώνουν την υπόσχεση ενός ταξιδιού Πρώτης Κατηγορίας.
Όταν ανοίγουν οι πόρτες, το λογότυπο DS εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων των 10,25". «Ζωντανεύει» και καλωσορίζει τον οδηγό με διακριτικά αστραφτερές χρυσές ανταύγειες. Κατά την οδήγηση, το δυναμικό περιεχόμενο «Digital ART» ζωντανεύει το φόντο της οθόνης οργάνων. Αυτό το κινούμενο σχέδιο συμβάλλει στην ηρεμία κατά τη διάρκεια των διάφορων φάσεων του ταξιδιού. Η ταχύτητα αυτού του κινούμενου σχεδίου είναι ήπια, ενώ τα περιγράμματα των μοτίβων αναμειγνύονται σε ένα πιο σκούρο φόντο, έτσι ώστε ο οδηγός να παραμένει εστιασμένος στις βασικές πληροφορίες. Στη μέση, η σχεδίαση του ταχύμετρου είναι εμπνευσμένη από τον κόσμο της ωρολογοποιίας. Η αναγνωσιμότητα της ένδειξης φόρτισης της μπαταρίας και του «μετρητή ισχύος» έχουν προτεραιότητα.
Με γενναιόδωρο μέγεθος 16 ιντσών και δυνατότητα εξατομίκευσης, η μεγάλη κεντρική οθόνη παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες του DS Iris System 2.0 που ελέγχονται με αναγνώριση φωνής. Είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό και λειτουργεί απρόσκοπτα και με απόκριση ενός smartphone. Πολύ λεπτή, προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του ταμπλό χωρίς να παραβιάζει την επένδυσή του. Οι χρήστες θα εκτιμήσουν τόσο τη βελτιωμένη απόδοση αυτού του στοιχείου υψηλής τεχνολογίας όσο και τον κομψό σχεδιασμό του. Επίσης η λεπτομέρεια χρωμίου φέρνει μια πινελιά φινέτσας που δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ πριν σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Το DS N°8 έχει ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ σε σχήμα παραλληλεπίπεδου, με χωρητικότητα έως και 620 λίτρα κάτω από την εταζέρα που το καθιστά ευκολότερο στη χρήση. Η πόρτα του χώρου αποσκευών, της οποίας το ηλεκτρικό άνοιγμα μπορεί να ρυθμιστεί σε μεγάλο εύρος (185 εκ. κάτω από την πόρτα του χώρου αποσκευών), επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ χωρίς να χρειάζεται να σκύψουν. Το βάθος του χώρου είναι 1,16 μ. και καθιστά δυνατή τη μεταφορά μακριών αντικειμένων χωρίς να χρειάζεται να διπλώσετε τις πλάτες των πίσω καθισμάτων.
Το DS N°8 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis. Αυτή έχει βελτιστοποιηθεί σε μήκος και πλάτος για να δέχεται μπαταρίες ωφέλιμης χωρητικότητας έως 97,2 kWh. Φιλοξενεί επίσης τους μεγάλους τροχούς διαμέτρου 740 mm της νέας ναυαρχίδας της DS Automobiles. Αυτός ο συνδυασμός χωρητικότητας μπαταρίας, μεταξονίου και μεγάλων τροχών είναι μοναδικός στην αγορά.
Το DS N°8 επωφελείται από νέους εμπρός και πίσω άξονες, ένα σύστημα πέδησης προσαρμοσμένο στην ηλεκτρική τεχνολογία του και ρυθμίσεις πλαισίου που είναι απόλυτα σύμφωνες με το DNA της μάρκας. Περισσότερο από ποτέ, το DS N°8 ενσαρκώνει δυναμική γαλήνη.
Η στρατηγική του Ομίλου Stellantis είναι ο σχεδιασμός και η παραγωγή της κύριας τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης να γίνεται εσωτερικά στην εταιρεία, αλλά και στη γαλλική επικράτεια. Για παράδειγμα, οι κυψέλες για τη μπαταρία NMC (Νικέλιο-Μαγγάνιο-Κοβάλτιο) του DS N°8 σχεδιάζονται και παράγονται στο εργοστάσιο Billy-Berclau Douvrin στην Γαλλία, από την ACC, μια κοινοπραξία στην οποία ο Stellantis είναι ένας από τους ιδρυτές και η μεγαλύτερη μέτοχος.
Ο ηλεκτροκινητήρας του DS N°8 σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στο Trémery (Γαλλία) από την NPE, μια άλλη κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει ο Όμιλος.
Έως 350 ίππους και αυτονομία 750 χλμ
Το DS N°8 θα είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από τρία 100% ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης με ισχύ 230 ίππων, 245 ίππων και 350 ίππων, ενώ το τελευταίο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για τετρακίνηση. Όλοι οι κινητήρες απολαμβάνουν επίσης την επιπλέον ισχύ που δίνει περιστασιακά επιπλέον 30 ίππους στην έκδοση FWD – άρα 260 ίππους, +35 ίππους στην έκδοση FWD HIGH RANGE άρα 280 ίππους και +25 ίππους στο μοντέλο AWD LONG RANGE, δηλαδή 375 ίππους.
Η εργασία που πραγματοποιήθηκε στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου καθιστά δυνατή τη σημαντική βελτίωση της αυτονομίας, παραμένοντας πιστή στο στιλιστικό και τεχνολογικό DNA της μάρκας. Το DS N°8 διατίθεται με επιλογή από δύο μπαταρίες. Η πρώτη παρέχει ωφέλιμη χωρητικότητα 74 kWh στην DS N°8 FWD (230 ίπποι). Η δεύτερη, με καθαρή χωρητικότητα 97,2 kWh, τοποθετείται στις εκδόσεις FWD HIGH RANGE (245 ίπποι) και AWD LONG RANGE (350 ίπποι). Το DS N°8 FWD HIGH RANGE έχει αυτονομία 750 χλμ για κατανάλωση 12,9 kWh/100 χλμ (τυπικός κύκλος WLTP). Διεκδικεί επίσης μια εντυπωσιακή αυτονομία πάνω από 500 χλμ στον αυτοκινητόδρομο (με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ/ώρα).
Το DS N°8 προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, με επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα για την έκδοση AWD LONG RANGE και σε 7,7 / 7,8 δευτερόλεπτα για τις εκδόσεις FWD. Σε κάθε έκδοση του DS N°8 η τελική του ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 190 χλμ/ώρα.
Έξυπνη διαχείριση τετρακίνησης
Στο DS N°8 AWD LONG RANGE, η διαχείριση της πίσω ηλεκτρικής μονάδας ισχύος έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία για τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες. Στη λειτουργία ECO, το DS N°8 χρησιμοποιεί μόνο κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, εκτός από το kick-down, το οποίο απελευθερώνει αμέσως όλη τη διαθέσιμη ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.
Στην λειτουργία Normal, το DS N°8 AWD LONG RANGE χρησιμοποιεί τους δύο κινητήρες του για να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση κατά την εκκίνηση και, στη συνέχεια, ο πίσω άξονας αποσυνδέεται μεταξύ 15 και 140 χλμ/ώρα, εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες πρόσφυσης. Εάν είναι απαραίτητο, το πίσω μοτέρ επανασυνδέεται αμέσως. Αυτή η διακοπτόμενη απεμπλοκή βελτιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση και συνεπώς την εμβέλεια. Στις λειτουργίες Sport και AWD, ο οδηγός απολαμβάνει μόνιμη τετρακίνηση με διαχείριση ροπής ειδικά για κάθε πρόγραμμα. Στη λειτουργία Sport, η προτεραιότητα δίνεται στην ισχύ, ενώ η λειτουργία AWD μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση στην ψηφιακή οθόνη οργάνων.
Το DS N°8 σάς επιτρέπει να περιορίσετε τον αριθμό και τη διάρκεια των στάσεων για φόρτιση κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών. Είναι το μόνο όχημα της κατηγορίας του που μπορεί να διανύσει τα 500 χιλιόμετρα από το Παρίσι στη Λυών σε αυτοκινητόδρομο χωρίς να χρειάζεται να φορτιστεί.
Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 160 kW σταθερά μεταξύ 20% και 55% του επιπέδου φόρτισης και με την παρουσία συσκευής προετοιμασίας μπαταρίας, είναι δυνατή η αύξηση από 20% σε 80% της φόρτισης σε 27 λεπτά σε έναν γρήγορο φορτιστή. Αυτό αντιπροσωπεύει ανάκτηση 200 χλμ αυτονομίας σε μόλις «0» λεπτά.
Για καθημερινές διαδρομές που απαιτούν μικρότερη εμβέλεια, το DS N°8 διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW (προαιρετικά 22 kW σε μεταγενέστερη ημερομηνία) και προσφέρει έξυπνη διαχείριση μπαταρίας. Ενεργοποιημένο από την κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου ή μέσω της εφαρμογής MyDS, το SBM (Smart Battery Management) περιορίζει τη φόρτιση στο 80%, το οποίο συνιστάται για την προστασία της απόδοσης και της μακροζωίας των κυψελών.