Εννέα ειδικοί έστρεψαν τα βέλη τους κατά ενός μοντέλου το οποίο δεν έχει αφήσει ιδιαίτερα ικανοποιημένους όσους το επέλεξαν.
Μια δύσκολη σπαζοκεφαλιά αποδεικνύεται για πολλούς οδηγούς η όλη διαδικασία επιλογής ενός καινούργιου αυτοκινήτου, ειδικά εφόσον έχουν θέσει ως αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα να μην «προδωθούν» από το όχημα που θα εμπιστευθούν.
Αυτό διότι σε κανέναν δεν είναι ευχάριστο να εκταμιεύσει ένα μεγάλο ποσό και εν τέλει να αποδειχθεί ότι το συνεργείο εξελίχθηκε στον… καλύτερο φίλο τους. Χείρα βοηθείας μπορούν να προσφέρουν οι ειδικοί, δηλαδή άνθρωποι που έχουν εντρυφήσει στα μυστικά των τεσσάρων τροχών και έχουν μια ολοκληρωμένη άποψη για κάθε ένα από τα προσφερόμενα τετράτροχα προϊόντα της αγοράς.
BUY NOW
Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και το αμερικανικό περιοδικό Consumer Reports. Εργαζόμενοί του πρόσφατα ρωτήθηκαν για το αυτοκίνητο που δεν είναι το… αγαπημένο τους με 9 εξ αυτών να στρέφουν τα βέλη τους προς το Fisker Ocean. Ένας εξ αυτών, μάλιστα, απάντησε ότι το εν λόγω μοντέλο… τον εξόργισε.
Το Ocean έκανε το ντεμπούτο του το 2023 με τιμή που ξεκινούσε από τα 39.000 δολάρια, φτάνοντας έως και τα 60.000, και αυτονομία κίνησης από 371 έως 580 χλμ.
Θα ήταν το πρώτο εκ των συνολικά τριών μοντέλων που προγραμμάτιζε η αμερικανική εταιρεία Fisker, αλλά το καλοκαίρι του 2024 υπέβαλε αίτηση πτώχευσης, λόγω της ασθενούς ζήτησης για το μοντέλο.
Και ας μην έφτανε αυτό, λίγο αργότερα ανακλήθηκαν 11.308 οχήματά της, μιας και εμφανίστηκε δυσλειτουργία στην αντλία νερού, η οποία μπορούσε να οδηγήσει το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας υψηλής τάσης (battery management system - BMS) να εισέλθει σε καθεστώς περιορισμένης λειτουργίας, περιορίζοντας την ισχύ του οχήματος.
Στην έκθεση ανάκλησης αναφερόταν, ότι υπό τις προαναφερθείσες συνθήκες, η ισχύς της μπαταρίας περιορίζεται στα 8,5 kWh, κάτι που με τη σειρά του δεν επιτρέπει στο όχημα να αναπτύξει ταχύτητες άνω των 30 χλμ./ώρα.
Ενδεικτική της δυσαρέσκειας που επικρατεί για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι και ένα σχόλιο που δημοσιεύθηκε από ιδιοκτήτη του μοντέλου πριν από περίπου 1 έτος. Όπως ανέφερε ο χρήστης, αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων, με τους πλευρικούς καθρέπτες, τις κάμερες περιμετρικά του αμαξώματος, το ασύρματο κλειδί, τον κλιματισμό, αλλά και με πολλά άλλα συστήματα.
Επιπλέον, πολλοί ιδιοκτήτες έχουν εκφράσει την απογοήτευσή τους για την επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μιας και όπως έχουν αναφέρει έχουν λάβει ελάχιστη βοήθεια στην επίλυση προβλημάτων.