Το εκρηκτικό Nissan GT-R R35 έφτασε στο τέλος του δρόμου

Nissan GT-R R35

Τέλος εποχής: η Nissan αποχαιρετά ένα από τα πιο διακεκριμένα supercars του 21ου αιώνα, το θρυλικό GT-R R35, με μια τελική συλλεκτική έκδοση 1.500 αντιτύπων.

Η επιτυχία της τρέχουσας γενιάς (R35) του Nissan GT-R αποτυπώνεται ξεκάθαρα από το γεγονός ότι βρίσκεται στην αγορά από το 2007, και στην πορεία αυτών των 17 ετών έχει δεχθεί αμέτρητες βελτιώσεις από τους μηχανικούς της Yokohama που το έχουν βελτιστοποιήσει σε βαθμό που αποτελεί ένα από τα κορυφαία σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ιαπωνικό coupe, όμως, αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα έφτανε στο τέλος της διαδρομής του. Και πλέον ο τερματικός σταθμός είναι ορατός, καθώς -σύμφωνα με τις πληροφορίες από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου- η Nissan ετοιμάζει μια τελευταία, αποχαιρετιστήρια έκδοση πριν το πέρασμα στη νέα του γενιά.

Το ιαπωνικό αυτοκινητικό περιοδικό Mag X αναφέρει ότι η έκδοση αυτή θα είναι μοντέλο του 2025, ότι θα παραχθεί σε μόνο 1.500 αντίτυπα, καθώς και ότι τα 300 από αυτά θα είναι με τις κορυφαίες προδιαγραφές της Nismo. Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν κάποια από τα αντίτυπα αυτά θα διατεθούν και εκτός Ιαπωνίας.

Το τρέχον GT-R δέχθηκε περαιτέρω βελτιώσεις για το μοντέλο του 2024, και μαζί απέκτησε και σχεδιαστικές τροποποιήσεις. Είναι αμφίβολο ότι η τελική έκδοση του 2025 θα έχει μηχανικές βελτιώσεις, καθώς ακούγεται λίγο δυσνόητο να επενδύσει η Nissan σε ένα μοντέλο 1.500 μονάδων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, πιθανότατα θα έχει ορισμένες αισθητικές μικροπαρεμβάσεις, ίσως και με αυτοκόλλητα, και βεβαίως με τα ειδικά εμβλήματα των περιορισμένων αυτών αντιτύπων με τον αριθμό του καθενός από αυτά. Το GT-R πυροδοτεί ο V6 κινητήρας με διπλό Turbo, χωρητικότητας 3.8 λίτρων και απόδοσης 565 ίππων και 632 Nm ροπής (600 hp και 651 Nm για το GT-R Nismo).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ