H πολυαναμενόμενη hot-hatch εκδοχή της Toyota Corolla έχει ήδη τόση απήχηση παγκοσμίως, που δεν αποκλείεται να μην φτάσουν ούτε λίγα από τα 6.500 φετινά της αντίτυπα στην Ευρώπη.
Η ιαπωνική εταιρεία, διαπιστώνοντας τον κατακλυσμιαίο ρυθμό προπαραγγελιών του νέου δημιουργήματος της Gazoo Racing ειδικά στις ΗΠΑ, φέρεται να ζήτησε από τους κατά τόπους αντιπροσώπους της να μην λαμβάνουν πολλές παραγγελίες της GR Corolla.
Θυμίζουμε ότι η Toyota έχει αποφασίσει να κατασκευάσει το «καυτό» της hatchback σε 6.500 αντίτυπα φέτος και έπειτα σε ακόμη 8.000 κάθε χρόνο. Πρόκειται για μια συνειδητή επιλογή, που δεν απορρέει από την αδυναμία της να κατασκευάσει περισσότερα, αλλά από την απόφασή της να συνοδεύει την GR Corolla με τη σπανιότητα ενός supercar. Μάλιστα, 1.500 από τα αντίτυπα αυτά θα είναι της ακόμα σπανιότερης -και αγωνιστικά ωμότερης- έκδοσης GR Corolla Circuit Edition.
BUY NOW
Προς το παρόν η Toyota δεν έχει κάνει καμία νήξη για επικείμενη παρουσίαση της GR Corolla στην Ευρώπη. Όμως, αν κρίνουμε από το ρυθμό με τον οποίο εξελίσσονται οι προπαραγγελίες στην Αμερική, είναι πολύ πιθανό αυτή να μην καταστεί δυνατή.
Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της Toyota Βόρειας Αμερική, Jack Hollis, υπάρχουν πολλές αντιπροσωπείες σε αρκετές περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών που το μεγάλο πλήθος των προπαραγγελιών του αυτοκινήτου αναγκάζει την εταιρεία να παύσει να δέχεται άλλες.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι στις ΗΠΑ τόσο η «απλή» GR Corolla όσο και η Circuit Edition διαθέτουν τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρου και απόδοσης 300 ίππων και 370 Nm ροπής (στις 3.000-5.500 στροφές). Το ιαπωνικόη hot-hatch διατίθεται εκεί αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και με την τετρακίνηση GR-Four, που προσφέρει τρεις διαφορετικές επιλογές κατανομής της ροπής: σε ποσοστό 60/40, 50/50 και 30/70, στους εμπρός/πίσω τροχούς αντίστοιχα.
Η έκδοση Circuit Edition έχει στάνταρ δύο διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης (εμπρός-πίσω), αλλά στην «βασική» αυτά είναι προαιρετικά. Η δεύτερη διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και θερμαινόμενο τιμόνι, πλοήγηση, ασύρματη φόρτιση κινητού. Τέλος, η Circuit Edition έχει έξτρα αεραγωγούς στο καπό και οροφή κατασκευασμένη από ανθρακονήματα.