Ο Έλληνας που σχεδίασε μία από τις ομορφότερες Ferrari -Η άγνωστη ιστορία

Ferrari F8 Tributo

Καθοριστική συμβολή στην εξέλιξη ενός των σημαντικότερων μοντέλων στη σύγχρονη ιστορία της Ferrari είχε ένας Έλληνας που τώρα μεγαλουργεί στην Κίνα.

Όνειρο των περισσότερων παιδιών αποτελεί η απόκτηση ενός μοντέλου της Ferrari, της μάρκας από το Μαρανέλο της Ιταλίας που έχει γίνει συνώνυμο της ταχύτητας, του στιλ, και του εκλεπτυσμένου γούστου.

Η αστρονομική τιμή, ωστόσο, των μοντέλων δεν επιτρέπουν σε πολλούς να εκπληρώσουν το όνειρό τους, με τους Έλληνες κατόχους Ferrari να είναι ελάχιστοι. Υπάρχει, ωστόσο, κάτι το οποιό είναι ακόμη πιο σπάνιο από την απόκτηση ενός αυτοκινήτου με το μαύρο καλπάζον άλογο στο καπό του: Η συμμετοχή ενός Έλληνα στην εξέλιξη ενός μοντέλου της μάρκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ferrari f8 tirbuto

Πρόκειται για κάτι που έχει καταφέρει ο Χρήστος Παυλίδης, με καταγωγή από τα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής, ο οποίος έχει βάλει το λιθαράκι του στη διαμόρφωση της καλλίγραμμης σιλουέτας της Ferrari F8 Tributo.

Το εν λόγω μοντέλο παρουσιάστηκε στις αρχές του 2019 και αποτέλεσε ένα αυτοκίνητο-σταθμό σε σχεδιαστικό επίπεδο για τη μάρκα, μιας και σύμφωνα με την ίδια, «λειτουργεί ως μια “γέφυρα” προς μια νέα γλώσσα σχεδιασμού που θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στα βασικά χαρακτηριστικά της Ferrari: Τις υψηλές επιδόσεις και την ακραία αεροδυναμική αποδοτικότητα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Ferrari F8 Tributo αποτελεί ένα κεντρομήχανο supercar, το οποίο εφοδιάζεται με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα απόδοσης 720 ίππων και 770 Nm ροπής και επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ., με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 340 χλμ./ώρα.

ferrari f8 tirbuto

Ειδικότερα για τον Χρήστο Παυλίδη, αυτός αποτέλεσε τον συν-σχεδιαστή του εξωτερικού της Ferrari F8 Tributo, ενώ προτού εργαστεί στη μάρκα από το Μαρανέλο, είχε δουλέψει σε διάφορα εξειδικευμένα ανεξάρτητα σχεδιασιτκά κέντρα στο Τορίνο, όπως δήλωσε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ξεκίνησε την την πορεία του ως φοιτητής βιομηχανικού σχεδιασμού στη Κοζάνη, ενώ ολοκλήρωσε ειδικές σπουδές design engineering στο Πολυτεχνείο του Μιλάνου.

ferrari f8 tirbuto
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα διατελεί Concept Design Manager στην BYD, την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που το περασμένο έτος σημείωσε πάνω από 3.000.000 πωλήσεις, εδραιώνοντας τη θέση της ως η ηγέτιδα δύναμη στις πωλήσεις οχημάτων νέας ενέργειας, δηλαδή που κινούνται με φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.

Αναφορικά με τα μελλοντικά του σχέδια, ο Έλληνας σχεδιαστής θέλει να συνεχίσει να εξελίσσεται στο περιβάλλον του car design και μέσω του επαγγέλματός του να μπορέσει να γνωρίσει καινούργιες κουλτούρες ανά τον κόσμο.

Δεν έκρυψε μάλιστα και το… κρυφό του όνειρο, που είναι να ασχοληθεί με τον σχεδιασμό μοτοσικλετών, μιας και λατρεύει τα δίκυκλα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ