Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων φοράει τα χακί -Έτοιμος για την κατασκευή οπλικών συστημάτων ο Σπύρος Πανόπουλος

SP Automotive Chaos 1

Ο άνθρωπος πίσω από το ελληνικό Chaos θα έχει περίπτερο στη προσεχή DEFEA, προκαλώντας ερωτήματα σχετικά με το τι πρόκειται να παρουσιάσει.

Το τριήμερο 6-8 Μαΐου θα διεξαχθεί η 3η διοργάνωση της διεθνούς έκθεσης άμυνας και ασφάλειας DEFEA – Defence Exhibition Athens, όπου κορυφαίες ελληνικές και διεθνείς εταιρείες θα παρουσιάσουν αμυντικά συστήματα εδάφους, θαλάσσης, αέρα και εθνικής ασφάλειας.

Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε ο Σπύρος Πανόπουλος μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το «παρών» θα δώσει και η εταιρεία του, SP Group, παίρνοντας θέση στο Hall 3 (E26).

«Η ελληνική καινοτομία έχει φωνή -και περίπτερο. Παρόντες στην DEFEA για να δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε όταν συνδυάζουμε 3D τεχνολογία, πάθος και όραμα για την άμυνα της χώρας. Όσοι μπορέσετε να έρθετε σας περιμένω από κοντά. Θα είναι κάτι μοναδικό», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανάρτηση Σπύρου Πανόπουλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως είναι κατανοητό -προς απογοήτευση όσων…ξενυχτούν περιμένοντας το Chaos- δεν πρόκειται να συστηθούν με το «γρηγορότερο αυτοκίνητο του πλανήτη», μιας και φαίνεται ότι η SP Group θα παρουσιάσει την πρότασή της για το πώς η 3D τεχνολογία μπορεί να αξιοποιηθεί στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας.

Όσον αφορά το πολυαναμενόμενο Chaos, πρόσφατα ο δημιουργός του επισήμανε ότι ο κινητήρας έχει ήδη κατασκευαστεί και το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα πρόκειται να ξεκινήσουν οι δοκιμές εξέλιξης στον δρόμο.

chaos ελληνικό hypercar
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κινητήρας του SP Chaos είναι ένας twin-turbo 4λιτρος V10 κατασκευασμένος από αλουμίνιο, τιτάνιο και ανθρακονήματα. Από τα τελευταία δύο υλικά αποτελούνται τα πιστόνια, οι μπιέλες, οι εκκεντροφόροι και οι βαλβίδες, ενώ δεν απουσιάζει στα επιμέρους τρισδιάστατα εκτυπωμένα τμήματα η παραμετρική σχεδίαση.

Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την Earth Version και την Zero Gravity, με την πρώτη να αποδίδει 2.077 ίππους και 1.389 Nm ροπή και κόφτη που θα κυμαίνεται από τις 10.000 έως τις 11.000 σ.α.λ. ανάλογα με το καύσιμο.

Η κορυφαία έκδοση Zero Gravity θα παράγει 3.107 ίππους και 1.984 Nm ροπή, με κόφτη που κυμαίνεται από τις 11.800 έως τις 12.200 σ.α.λ.. Η Earth Version ζυγίζει 1.388 κιλά και η Zero Gravity 1.272 κιλά, ενώ και οι δύο εκδόσεις ξεπερνούν τα 500 χλμ./ώρα τελικής.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ