Έρχεται με 300 ίππους το νέο Skoda Elroq RS iV

Skoda Elroq preview

Το νέο μεσαίο ηλεκτρικό SUV της Skoda με την ονομασία Elroq, που αναμένεται μέσα στο 2024, θα αποκτήσει και έκδοση RS iV με δύο ηλεκτροκινητήρες και ισχύ σχεδόν 300 ίππων.

Το Elroq είναι η ηλεκτρική παραλλαγή του Karoq, όπως υποδεικνύει και η ονομασία του – που αποτελεί συνδυασμό των λέξεων Electric + Karoq. Έχει μήκος 4,5 μέτρων, που το τοποθετεί στην κατηγορία των C-SUV, και θα διαθέτει εκδόσεις με διαφορετικές επιλογές μπαταριών και με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες.

Το νέο Elroq θα βασίζεται στην αισθητική που άνοιξε το πρωτότυπο Vision 75
Το νέο Elroq θα βασίζεται στην αισθητική που άνοιξε το πρωτότυπο Vision 75
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Elroq RS iV έρχεται μετά τις αντίστοιχες σπορ εκδόσεις των Enyaq και Enyaq Coupe. Το πρώτο θα μοιράζεται με το Enyaq την πλατφόρμα ΜΕΒ (καθώς θα βγει πριν το λανσάρισμα της καινούριας ΜΕΒ+ το 2026) και θα έχει παρεμφερές μεταξόνιο, ενώ θα χρησιμοποιεί και τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες, τις ίδες μπαταρίες και ίσως και ορισμένα κοινά εξαρτήματα.

Αυτό σημαίνει ότι θα είναι αντίστοιχη με το Enyaq RS iV και η έκδοση Elroq RS iV. Αν όντως ισχύσει κάτι τέτοιο, το δεύτερο θα έχει μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες που θα προσφέρουν συνδυαστικά 295 ίππους και 460 Nm ροπής. Η επιτάχυνση 0-100 km/h θα έρχεται σε 6,0 δευτερόλεπτα και η αυτονομία θα ξεπερνά τα 520 χιλιόμετρα του Enyaq.

Η υιοθέτηση των εξαρτημάτων του Enyaq θα επιταχύνει την έλευση του Elroq και συνεπώς το Elroq RS iV. Η τελευταία αυτή έκδοση επιδόσεων είναι εφικτό να διατίθεται περίπου ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της βασικής έκδοσης, που σημαίνει ότι το αναμένουμε το 2025 με τιμή πιθανότατα λίγο πάνω από 50 χιλιάδες ευρώ, αυξημένη κατά περίπου 12 χιλιάδες ευρώ από την απλή, δικίνητη έκδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το RS iV είναι αναμφίβολα μέρος του μέλλοντός μας» είπε μιλώντας στο Auto Express ο διευθύνων σύμβουλος της Skoda Klaus Zellmer. «Αν δείτε τι κάναμε με το Enyaq, είναι ένα υπέροχο πρώτου επιπέδου όχημα. Πρόκειται για το πιο φιλόδοξο αυτοκίνητο της γκάμας μας, με τετρακίνηση και περίπου 300 ίππους.

»Η τιμή είναι υψηλότερη, αλλά είναι ακόμα μια πρόταση αξίας από άποψη απόδοσης και χρημάτων. Οι άνθρωποι είναι πιο περήφανοι για τα αυτοκίνητά τους περισσότερο από ποτέ στις μέρες μας, και ναι, είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα. Που σημαίνει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους για εμάς. Οπότε πρέπει να συνεχίσουμε το δρόμο του vRS καθώς οδεύουμε προς το ηλεκτρικό μέλλον», πρόσθεσε ο Zellmer.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ