Μια εκθαμβωτική σχεδιαστική σπουδή για την ηλεκτρική Porsche 911

Porsche 911 EV render

H Porsche έχει ξεκαθαρίσει ότι η εμβληματική 911 θα είναι το τελευταίο της αυτοκίνητο που θα μετατραπεί σε ηλεκτρικό, αλλά ίσως αυτό το -ανεπίσημο- σχέδιο να την κάνει να το ξανασκεφτεί.

Με την ταχύτητα του εξηλεκτρισμού της παγκόσμιας αυτοκίνησης, και φυσικά και των sportscars, η Porsche φαίνεται ότι πιθανότατα θα αναγκαστεί πολύ πριν φτάσουμε στο τέλος αυτής της δεκαετίας να αποφασίσει τη μετάβαση και της 911 στον ηλεκτρισμό - αν θέλει να διατηρήσει το αυτοκίνητο-σύμβολο της ιστορίας της ζωντανό και στο απότερο μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια Porsche 911 δεν μπορεί να είναι απλά ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Οφείλει να βασίζεται στη φιλοσοφία της απόλυτης οδηγικής αίσθησης, που σημαίνει ότι δύσκολα θα μπορούσε να βασιστεί στην Taycan. Και πρέπει το βάρος των μπαταριών της να μην αποτελεί τροχοπέδη για τη φιλοσοφία αυτή.

Συνεπώς, ίσως η Porsche να περιμένει την εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών για τη δημιουργία της πρώτης ηλεκτρικής 911, ώσπου να προσφέρουν περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα - δηλαδή μεγαλύτερη αυτονομία με χαμηλότερο βάρος. Και, βεβαίως, ταχύτητα φόρτισης ανάλογης των επιδόσεων του supercar του Zuffenhausen.

Κι όλα αυτά, με τιμή που θα κυμαίνεται στα επίπεδα της 911 με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διότι, μέχρι να έρθει η στιγμή της παρουσίασης της ηλεκτρικής 911, η παγκόσμια αγορά θα έχει πλημμυρίσει με εκθαμβωτικά, εξίσου ικανά ηλεκτρικά sportscars.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μελλοντική ηλεκτρική Porsche 911 έχει γίνει, όπως είναι αναμενόμενο, η μούσα για τη φαντασία αμέτρητων αυτόνομων σχεδιαστών και ειδικών του CGI ανά τον κόσμο - που δημοσιεύουν κατά καιρούς τις σχεδιαστικές τους προτάσεις. Ένας από αυτούς είναι και ο περιβόητος Giorgi Tedoradge, που παρουσίασε το σχέδιο που βλέπετε.

Η ψηφιακή του δημιουργία λαμβάνει πολλά χαρακτηριστικά από την Taycan, αλλά έχει και ιδιαίτερα προφανή ομοιότητα με τη Mercedes-AMG GT. Παρότι είναι αρκετά εντυπωσιακή, δείχνει να ξεφεύγει όμως από τις κλασσικές αναλογίες που είχε διαχρονικά η 911. Ίσως το σχέδιο του Tedoradge να πάει την ηλεκτρική 911 κάπως υπερβολικά μακριά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μόνο σίγουρο, σε κάθε περίπτωση, είναι ότι το πέρασμα του εμβληματικού γερμανικού αυτοκινήτου στην εποχή του ηλεκτρισμού βρίσκεται μόνο στο μυαλό των κορυφαίων στελεχών της διοίκησης στο Zuffenhausen.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ