Με ένα kit ανύψωσης του οχήματος και έναν… αναπνευστήρα, το ταπεινό Mazda BT-50, μπορεί να γίνει σκληρότερο, ώστε να ανταπεξέλθει με μεγαλύτερη άνεση την χρήση εκτός δρόμου.
Το σημερινό Mazda BT-50, τρίτης γενιάς πλέον, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2020 και από τα μηχανικά μέρη που δανειζόταν στο παρελθόν με το Ford Ranger, χρησιμοποιεί πια, ίδια πράγματα με το Isuzu D-Max. Ασπάζεται την σχεδιαστική γλώσσα Kodo, ενώ κατασκευάζεται σε διάφορες εκδόσεις, στο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη.
Η εταιρεία βελτιώσεων ute προσφέρει δύο διαφορετικά και άκρως ενδιαφέροντα πακέτα αισθητικής, και όχι μόνο, αναβάθμισης του ιαπωνικού φορτηγού. Το SP Pro διαθέτει νέα ελατήρια που αυξάνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, διαφορετικά αμορτισέρ διπλού σωλήνα, ζάντες 18 ιντσών και μια μπάρα φώτων LED, που ενσωματώνεται στην μπροστινή μάσκα, κάνοντας τη νύχτα μέρα, για 569 ολόκληρα μέτρα.
BUY NOW
Στην περίπτωση του Thunder Pro, το pickup εξοπλίζεται με ανάρτηση Old Man Emu BP-51 αζώτου και ρυθμιζόμενη συμπίεση και εκτόνωση. Το πρόσθετο snorkel επιτρέπει πλέον στον χρήστη να… βουτήξει σε βαθύτερα νερά. Εκτός της μπάρας LED, εδώ τοποθετούνται άλλοι δύο στρογγυλοί προβολείς, που σύμφωνα με την εταιρεία φωτίζουν για 1.100 μέτρα! Και στα δύο πακέτα περιλαμβάνονται επίσης, τα ανάλογα αυτοκόλλητα για το αμάξωμα.
Εννοείται πως οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται, δεν χρειάζεται να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο, μια και όλα τα προαναφερθέντα μπορούν να μπουν και εκ των υστέρων. Και όπως αναφέρει η Mazda Αυστραλίας, όπου έχουν ήδη δοκιμαστεί τα κιτ αυτά, το ABS, αλλά και το σύστημα ευστάθειας δεν έχουν επηρεαστεί σε κανένα βαθμό, δουλεύοντας απροβλημάτιστα.