Μια αποθήκη στην Πενσιλβανία των ΗΠΑ έκρυβε ένα θησαυρό, ένα άθικτο Honda NSX που έχει μόλις 3.200 χιλιόμετρα στο κοντέρ του και φορά ακόμα τα αρχικά του ελαστικά.
Το παχύ στρώμα από βρωμιά που καλύπτει αυτό το θρυλικό ιαπωνικό sportscar κρύβει το γεγονός ότι το συγκεκριμένο NSX είναι άσπρο. Όμως, ο ιδιοκτήτης του αρχικά είχε αγοράσει ένα μαύρο NSX από την τοπική του αντιπροσωπεία της Honda στην Πενσιλβανία, το 1991.
Όταν το πήγε για το πρώτο του σέρβις, ένας από τους μηχανικούς της αντιπροσωπείας, τυφλωμένος από το πάθος του να ρίξει μια γυροβολιά με το NSX, βγήκε στο δρόμο με τη δικαιολογία της “δοκιμαστικής οδήγησης”. Το έκανε σμπαράλια, και μετά έπρεπε να αντιμετωπίσει τον διευθυντή του, ο οποίος με τη σειρά του έπρεπε να αντιμετωπίσει τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.
BUY NOW
Μετά από συνεχόμενα πέρα-δώθε του ιδιοκτήτη στην αντιπροσωπεία για διαρκείς επισκευές, εντέλει η αντιπροσωπεία αποφάσισε να του δώσει ένα καινούριο NSX του 1992 - αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες. Ήταν άσπρο, και παραμένει άσπρο κάτω από το γκρίζο του πέπλο του χρόνου.
Όταν ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου επικοινώνησε με τον ασφαλιστικό του πράκτορα, ο ασφαλιστής του είπε ότι το Honda NSX αρχίζει ήδη να ανεβαίνει σε αξία -μιας και άρχισε να κυκλοφορεί το Video του Ayrton Senna να το οδηγεί με τα μοκασίνια του και τις άσπρες του κάλτσες στη Suzuka- και ότι αντιστοίχως θα πρέπει να ανέβει και η τιμή του ασφαλίστρου.
Εκνευρισμένος, ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να κλείσει το NSX του στην αποθήκη του, όπου έκτοτε κοιμάται ήσυχο έχοντας γράψει μόλις 3.221 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του. Τώρα, τρεις δεκαετίες αργότερα, αποφάσισε να το βγάλει ξανά στο φως, καθώς κάνει εκκαθάριση των πραγμάτων του για να μετακομίσει.
Παρά τη σαπίλα 33 ετών στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο κατά τα άλλα είναι σε εξαιρετική μηχανική κατάσταση διότι το κοιμητήριό του ήταν θερμαινόμενο. Σύντομα θα περάσει από τα χέρια κάποιων ειδικών της Πενσιλβανίας στα ιστορικά αυτοκίνητα, για να γίνει η συντήρησή του και όποιες επισκευές χρειαστούν πριν πουληθεί - σαν καινούριο.
Σίγουρα θα χρειαστεί νέα ελαστικά φυσικά, καθώς τα πρωταρχικά του Yokohama έχουν παραδοθεί στο πέρασμα του χρόνου. Μέχρι την πώλησή του, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου δεν αφήνει κανέναν να το πλησιάσει, και μαζί με αυτό θα δώσει στον αγοραστή και το αρχικό πακέτο των εγγράφων και διαφόρων αναμνηστικών που έλαβε από την αντιπροσωπεία. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η τιμή πώλησης αυτού του Honda NSX θα είναι εξαψήφια.