Ο ιδιοκτήτης αυτού του μικρού τσέχικου SUV της προηγούμενης δεκαετίας το μεταμόρφωσε σε πανίσχυρο αυτοκίνητο επιδόσεων και τώρα το έχει βγάλει προς πώληση στο eBay έναντι 32 χιλιάδων ευρώ.
Υποστηρίζοντας ότι αυτό το Skoda Yeti του 2015 «παίζει με άνεση τα φώτα στα Nissan GT-R Skyline», γράφει ότι δεν πρόκειται να πέσει κάτω από την τιμή που ζητά διότι ξόδεψε τρία χρόνια και πολλά χρήματα για να το κατασκευάσει και δεν έχει καμία απολύτως βιασύνη να το πουλήσει. Τα λεγόμενά του επιβεβαιώνονται από την έκταση της μετατροπής που έχει κάνει σχεδόν σε κάθε τομέα του αυτοκινήτου.
Αυτή η εντελώς απρόσμενη μεταμόρφωση, δεδομένου του πολυχρηστικού και οικογενειακού ή επαγγελματικού χαρακτήρα του Skoda Yeti -που περιλαμβάνονταν στη γκάμα της Mlada Boleslav από το 2009 ως το 2017- έγινε εφικτή αρχικά χάρη στην αντικατάσταση του κινητήρα του με το μοτέρ του Audi RS 3 Sportback από το 2010.
BUY NOW
Ο υπερτροφοδοτούμενος πεντακύλινδρος 2.5 TFSI, μάλιστα, έχει υποστεί μετατροπή τόσο στα μηχανικά μέρη όσο και στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου του, και πλέον η ισχύς του από τους εργοστασιακούς 340 ίππους έχει αυξηθεί στους 492 hp. Στο οδόμετρό του έχει 64.374 χιλιόμετρα και φυσικά συνοδεύεται από το επίσης τροποιημένο αυτόματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη.
Παράλληλα, ο ιδιοκτήτης του το έχει μεταμορφώσει σε τετρακίνητο, ώστε να μπορεί να αποδίδεται τόση ισχύς, και έχει επίσης μεταφέρει από το RS 3 -εκτός από το κιβώτιο DSG- αυτούσιο και το σύστημα πέδησης και τη χαμηλωμένη ανάρτηση.
Από πλευράς εμφάνισης, οι υπαινιγμοί για την ισχύ και απόδοση αυτού του Yeti προέρχονται από τις ζάντες του Audi S3, από το χαμηλωμένο ύψος την ανάρτησης, το splitter, τις ποδιές και την πίσω πτέρυγα, καθώς και από τις διπλές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης. Το αμάξωμα έχει το χρώμα Carpathion Grey που προέρχεται από το Range Rover. Επίσης, δεν υπάρχει πουθενά το σήμα της Skoda, και οι ράγες οροφής έχουν αφαιρεθεί.
Τέλος, στο εσωτερικό τα δερμάτινα καθίσματα προέρχονται επίσης από το Audi S3, ενώ από το RS3 έχει δανειστεί τον πίνακα οργάνων, τον επιλογέα ταχυτήτων, τα πεντάλ και το flat-bottom τιμόνι. Έχει εφαρμοστεί, επίσης, η ψηφιακή οθόνη της προηγούμενης γενιάς του συστήματος πολυμέσων Audi ΜΜΙ, αλλά αυτό δεν έχει γίνει με ιδιαίτερη επιτυχία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ