Το Toyota Hilux Rangga SUV είναι ένα 7θέσιο πολυμορφικό με off-road χαρακτήρα, ωστόσο η τιμή του παραπέμπει σε μικρό αυτοκίνητο πόλης.
Το ίντερνετ είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, με τη βοήθεια του οποίου πληροφορούμαστε μέσα σε δευτερόλεπτα τι συμβαίνει σχεδόν σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η δυνατότητα αυτή ωστόσο μπορεί μερικές φορές να μας «πληγώσει», κάνοντάς μας να αγανακτούμε που δεν μπορούμε να απολαύσουμε ορισμένα προνόμια που είναι δεδομένα σε άλλες χώρες. Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση της απόκτησης του Toyota Hilux Rangga.
Η δημιουργία αυτού του SUV βασίζεται στο Toyota Hilux Champ, ένα προσιτό pick-up το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 2023 και που προοριζόταν για τις λεγόμενες αναδυόμενες αγορές.
BUY NOW
Η ιδέα της ιαπωνικής φίρμας ήταν να δημιουργήσει ένα επαγγελματικό όχημα που θα μπορούσαν να το αγοράσουν σχεδόν όλοι και, επιπλέον, που θα ήταν πολύ εύκολο να μετατραπεί -ανάλογα με τις ανάγκες του αγοραστή- σε φορτηγό διανομής, pick-up, ασθενοφόρο, ακόμη και τροχόσπιτο.
Η ινδονησιακή εταιρεία New Armada οραματίστηκε το συγκεκριμένο όχημα ως SUV με αξιοσημείωτες off-road ικανότητες, και αφού πρώτα παρουσίασε το σχέδιό της στην Toyota Astra Motor (κοινοπραξία με έδρα την Ινδονησία μεταξύ της Toyota Motor Corporation και της Astra International), την έπεισε να λανσάρει επισήμως το όχημα στην Ινδονησία.
Η μεταμόρφωση αφήνει σχεδόν ανέπαφο το μπροστινό μέρος του Toyota Hilux Champ -γνωστού ως Hilux Rangga στην Ινδονησία. Το μπροστινό τμήμα διατηρείται όπως στο pick-up, αλλά από την κολόνα B και πίσω, όλα έχουν επανασχεδιαστεί. Το καινούργιο πίσω τμήμα έχει τετραγωνισμένες γραμμές, ενώ τα πίσω φώτα έχουν απλή σχεδίαση.
Η οροφή έχει ανυψωθεί, προσφέροντας χώρο για τις τρεις σειρές καθισμάτων, και ενσωματώνει ράγες οροφής. Οι μαύρες ζάντες αλουμινίου έξι ακτινών δίνουν μια πιο πολιτισμένη εμφάνιση στο όχημα, παρά την έντονη παρουσία πλαστικών προστατευτικών στο κάτω μέρος του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό, το Rangga SUV διαθέτει δύο επιπλέον σειρές καθισμάτων, με διάταξη 2+3+2. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών πίσω από την τρίτη σειρά είναι περιορισμένος, παρά το γενναιόδωρο μέγεθος του οχήματος.
Στην Ινδονησία διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων: βενζίνης 2,0 λίτρων με 141 ίππους και turbodiesel 2,4 λίτρων με 152 ίππους. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου πεντατάχυτου ή αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων.
Το μοντέλο παρουσιάστηκε επίσημα τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, αλλά μόλις πριν από λίγες ημέρες έγινε διαθέσιμο. Η τιμή της εισαγωγικής βενζινοκίνητης έκδοσης είναι περίπου 400 εκατομμύρια ρουπίες Ινδονησίας, που με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία αντιστοιχεί σε περίπου 24.000 ευρώ.