Η φαντασία και η τεχνογνωσία των συγκεκριμένων Ρώσων μηχανικών δεν έχει όρια και το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός 16κύλινδρου κινητήρα από 16 διαφορετικά αλυσοπρίονα.
Όταν η Cadillac παρουσίασε την δεκαετία του ‘30 ένα αυτοκίνητο παραγωγής με 16κύλινδρο μοτέρ, ο κόσμος δεν έδειξε ενθουσιασμό καθώς αποτελούσε συχνό φαινόμενο η δημιουργία πολυκύλινδρων κινητήρων.
Ωστόσο ,όταν η Bugatti παρουσίασε πριν χρόνια τον W16 και πρόσφατα τον V16, ο κόσμος ενθουσιάστηκε. Και δικαιολογημένα θα πούμε εμείς, μιας και η αυτοκίνηση έχει αλλάξει αρκετά τα τελευταία χρόνια, οπότε είναι δεδομένο ότι αυτά τα μοτέρ θα μείνουν στην ιστορία.
BUY NOW
Με αυτά κατά νου, οι πολυμήχανοι Ρώσοι μηχανικοί του Garage 54 αποφάσισαν να φτιάξουν και αυτοί τον δικό τους 16κύλινδρο κινητήρα. Το ρωσικό V16 αποτελείται από 16 μονοκύλινδρους κινητήρες αλυσοπρίονων τοποθετημένους σε ένα ειδικά προσαρμοσμένο πλαίσιο.
Για να ξεκινήσουν ταυτόχρονα και τα 16 μοτεράκια, οι μηχανικοί συνέδεσαν το γκάζι τους με καλώδιο για να μπορούν να το ελέγχουν ταυτόχρονα. Το αυτοσχέδιο αυτό μοτέρ, συνδέεται με ένα 4άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων από Lada. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, το «μοτέρ» δεν έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Οι μηχανικοί του Garage 54 ασχολήθηκαν με το πρωτότυπο μοτέρ και ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπισαν ήταν ο ψεκασμός καυσίμου. Το μίγμα βενζίνης/λαδιού, μην ξεχνάτε είναι δίχρονα τα μοτεράκια αυτά, έφτανε στον θάλαμο καύσης μέσω ενός λάστιχου που το κράταγαν στη θέση του ορισμένοι σύνδεσμοι.
Παρά το γεγονός ότι δεν λειτουργούν όλα σωστά, οι μηχανικοί δεν πτοούνται και είναι έτοιμοι να τοποθετήσουν το αυτοσχέδιο V16 μοτέρ σε αυτοκίνητο και φυσικά να το οδηγήσουν. Μείνετε συντονισμένοι.