Ενέσεις ισχύος για το δυναμικό Toyota Hilux GR Sport

Toyota Hilux GR Sport

Το δημοφιλές pick-up της Toyota αποκτά ένα ακόμα όπλο στη φαρέτρα του, ώστε να διεκδικήσει με ακόμα περισσότερες αξιώσεις μια θέση στα ανώτερα στρώματα των πωλήσεων.

Αντίστροφα μετρά πλέον ο χρόνος για την αποκάλυψη του νέου Ford Ranger Raptor, και οι αντίπαλοί του ήδη υψώνουν ασπίδες προστασίες. Ανάμεσα σε αυτά και το Toyota Hilux, το οποίο φρόντισε να διευρύνει το οπλοστάσιό της σπορτίφ έκδοσης GR Sport, με κάποιες αναβαθμίσεις που προσώρας αφορούν την αγορά της Νότιας Αφρικής.

Όπως είναι ευρέως γνωστό στους φίλους της αυτοκίνησης, το πακέτο GR Sport δεν επεμβαίνει δραστικά τις τεχνικές προδιαγραφές των μοντέλων της Toyota, κάτι το οποίο… ανατίθεται στις εκδόσεις “GR” (βλ. GR Yaris).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Hilux GR Sport

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ωστόσο, η Toyota αποφάσισε να αποκλίνει από την πεπατημένη, προικίζοντας την έκδοση GR Sport στο δημοφιλές pick-up της με περισσότερη ισχύ.

Ειδικότερα, η απόδοση του τετρακύλινδρου turbo-diesel των 2.755 κ.εκ. αυξήθηκε κατά 17 PS στους 221 ίππους, και κατά 50 Nm στα 550, χωρίς, ωστόσο, να καθίσταται γνωστό το είδος των αναβαθμίσεων που έλαβε.

Η συγκεκριμένη εκδοχή του Toyota Hilux GR Sport θα λανσαριστεί στην αγορά της Νότιας Αφρικής τον Μάιο, όταν και θα ανακοινωθούν τα πλήρη στοιχεία του μοντέλου.

Toyota Hilux GR Sport
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζουμε, ότι στην Ευρώπη, η πιο “αθλητική” παραλλαγή του Hilux προσφέρεται αποκλειστικά ως διπλάμπινη και ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα “αδερφάκια” της χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τις ζάντες αλουμινίου 17” και τη νέα κεντρική εισαγωγή αέρα.

Διαφοροποιημένο είναι και το εσωτερικό, μέσω της παρουσίας νέων καθισμάτων, paddles πίσω από τιμόνι, αλλά και αλουμινένιων πεντάλ.

Σε επεμβάσεις έχει, επίσης, υποβληθεί το σύστημα της ανάρτησης, με τον στάνταρ εξοπλισμό να περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Παρ’ όλα αυτά, η απόδοση του διπλά υπερτροφοδοτούμενου diesel κινητήρα του περιορίζεται στα 204 PS και 500 Nm ροπής.

Τέλος, δεδομένης της επταετούς παρουσίας του στην αγορά, το Hilux δεν θα αργήσει να μεταβεί στην επόμενη γενιά του, η οποία δεν αποκλείεται να συνοδευτεί από μια “καυτή” εκδοχή “GR” που θα πετά με περισσότερες αξιώσεις το γάντι στο Ford Ranger Raptor.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ