Επένδυση μαμούθ της Toyota -Πού θα κατασκευάσει νέο εργοστάσιο

Εργοστάσιο αυτοκινήτου

Η επένδυση της Toyota αναμένεται να ενισχύσει την παραγωγική ικανότητα της και να δημιουργήσει εκατοντάδες νέες θέσειες εργασίας.

Τεράστια φαίνεται πως είναι η ώθηση που δίνουν στην Toyota οι οικονομικές επιδόσεις ρεκόρ του οικονομικού έτους που ολοκληρώθηκε τον Μάιο, με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να προβάλει έτοιμη να προχωρήσει σε επένδυση ύψους 531,7 εκατ. δολαρίων (489,5 εκατ. ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες) στο Σαν Αντόνιο του Τέξας.

Η επένδυση θα γίνει στο συγκρότημα συναρμολόγησης πλαισίων τύπου σκάλας, με την εταιρεία να σκοπεύει να δημιουργήσει ένα καινούργιο εργοστάσιο αλλά και να επεκτείνει το υφιστάμενο της σε τουλάχιστον 46.452 τετραγωνικά μέτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επένδυση θα δημιουργήσει 411 νέες θέσεις εργασίας, με τον μέσο ετήσιο μισθό να ανέρχεται σε 62.851 ευρώ.

toyota plant

Η κομητεία όπου θα γίνει η επένδυση φαίνεται ότι έχει δώσει σημαντικά κίνητρα στην Toyota, συμπεριλαμβανομένων φοροαπαλλαγών δεκαετούς διάρκειας ύψους 14,7 εκατ. δολαρίων και επιχορήση ύψους 250.000 δολαρίων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων που αφορούν συνολικά 250 θέσεις εργασίας.

Σημειώνεται ότι στις εγκαταστάσεις της Toyota στο Τέξας απασχολούνται πάνω από 3.800 εργαζόμενοι, ενώ εκεί κατασκευάζονται τα άγνωστα στα μέρη μας μοντέλα Sequoia Hybrid και Tundra.

Το πρώτο είναι μεγάλου μεγέθους SUV με μήκος 5,3 μ. που κινείται από έναν Twin-Turbo V6 υβριδικό κινητήρα απόδοσης 437 ίππων και βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-F.

Στην ίδια υβριδική έκδοση -αν και υπάρχουν και αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις- διατίθεται και το Tundra, ένα μεγάλου μεγέθους pick-up το οποίο χρησιμοποιεί και αυτό την πλατφόρμα TNGA-F.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
toyota plant

Σημειώνεται ότι το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο, το σύνολο των λειτουργικών κερδών ανήλθε σε 31,9 δισ. ευρώ (5,35 τρισ. γιεν) -η πρώτη φορά που μια ιαπωνική εταιρεία υπερβαίνει το όριο των 5 τρισ. γιεν.

Για τα θεαματικά της αποτελέσματα καθοριστικό αποτέλεσμα έπαιξε το αδύναμο γιεν, όπως επίσης και η στρατηγική της εταιρείας να εστιάσει στα υβριδικά οχήματα που αποτελούν και το δυνατό της χαρτί.

Για το τρέχον οικονομικό έτος, έως τον Μάρτιο του 2025, η Toyota προβλέπει μείωση των λειτουργικών κερδών της κατά 20% στα 4,3 τρισ. γιεν. καθώς θα επενδύσει στο ανθρώπινο δυναμικό, στηρίζοντας τόσο το κόστος των προμηθευτών και των αντιπροσώπων της, σε συνδυασμό με την πολυσχιδή στρατηγική της.

«Θα κάνουμε επενδύσεις για να προστατεύσουμε την εφοδιαστική αλυσίδα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Koji Sato, σε συνέντευξη Τύπου μετά την ανακοίνωση των κερδών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ