Μια απίθανη Lancia Delta Integrale γίνεται ηλεκτρική και φτάνει στους 950 ίππους

Angelelli Hintegrale

Η Lancia Delta Integrale, από χρόνια στη σφαίρα του μύθου λόγω του θρυλικού της παρελθόντος στα ράλι, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κλασσικά αυτοκίνητα για μετατροπή. Και η συγκεκριμένη, της Angelelli Automobili, είναι η πιο ακραία.

Έχει την ονομασία Hintegrale, και ο restomod και electromod εκσυγχρονισμός της δεν έχει περιοριστεί αποκλειστικά στην τοποθέτηση τεχνολογικά προηγμένων, σύγχρονων μηχανικών και ηλεκτρικών μερών. Έχει επεκταθεί, εκτεταμένα, και στο σχεδιασμό, όπως βλέπουμε από τα πρώτα ψηφιακά επεξεργασμένα σχέδια που έδωσε στη δημοσιότητα ο ιταλικός οίκος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Hintegrale θα κατασκευαστεί τα προσεχή χρόνια σε περιορισμένα αντίτυπα, που θα έχουν διαφορετικά επίπεδα ισχύος: η θερμική θα ξεκινά από τους 280 ίππους, στη μέση θα έχει υβριδικές εκδόσεις 400 και 550 hp, ενώ η κορυφαία της ηλεκτρική εκδοχή θα αποδίδει 950 hp - έχοντας, μεταξύ άλλων, και ενεργά (κινούμενα) αεροδυναμικά μέρη.

Το σασί δεν βασίζεται στην εργοστασιακή Integrale της Lancia, αλλά είναι σχεδιασμένο εν λευκώ από την Angelelli. Είναι μία από τις πολλές και διαφορετικές πατέντες που έχει εξελίξει η ιταλική εταιρεία, και θα εφαρμόσει στο restomod / electromod αυτό, όπως υποστηρίζει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, η Hintegrale θα κατασκευαστεί από τρισδιάστατο εκτυπωτή. Το μονοκόκ της θα αποτελείται από τιτάνιο και αλουμίνιο, χωρίς συνδέσμους, ενώσεις ή βίδες. Η δομή του χωροδικτυώματος, λέει η Angelelli, είναι εμπευσμένη από τα οστά πουλιών και από την αεροναυπηγική.

Ο σχεδιασμός του αμαξώματος παραπέμπει φυσικά στην κλασσική Lancia Delta Integrale, εκμοντερνισμένος στα σύγχρονα αεροδυναμικά δεδομένα. Διαθέτει 12 κινούμενα αεροδυναμικά μέρη, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα βάσει των στοιχείων επιτάχυνσης, ταχύτητας κίνησης και ισχύος του φρεναρίσματος. Ως αποτέλεσμα, η παραγώμενη άντωση κυμαίνεται από 400 έως 750 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι καθρέπτες λάμπουν δια της απουσίας τους, καθώς έχουν αντικατασταθεί από πανοραμική περιμετρική κάμερα, που μεταδίδει την εικόνα της σε μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Αυτή παραμετροποιείται βάσει των επιθυμιών και επιλογών του οδηγού.

Η Amgelelli Automobili σκοπεύει να διεξάγει περισσότερα από 96.000 δοκιμών εξέλιξης του αυτοκινήτου σε διάφορες πίστες αγώνων. Αρχικά η Hintegrale θα έχει τετρακύλινδρο κινητήρα 1.8 λίτρου βενζίνης, απόδοσης 280 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα ακολουθήσουν δύο υβριδικές εκδόσεις, με τον ίδιο θερμικό μοτέρ, αλλά και με δύο ηλεκτροκινητήρες στην ουρά, συνδυαστικής απόδοσης 400 ή 550 hp. Τέλος, στους στόχους του ιταλικού οίκου είναι να εξελίξει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή της που θα αγγίζει τους εξωφρενικούς 950 ίππους.

Κι όσο για τις τιμές; Καλύτερα να καθίσετε. Θα ξεκινούν από τις 90.000 ευρώ για τις βασικές εκδόσεις, και θα φτάνουν τις 550.000 ευρώ για την κορυφαία road-legal έκδοση WRC. Οι λιγότερο ισχυρές Hintegrale θα κατασκευαστούν σε περίπου 50 αντίτυπα, και η ηλεκτρική των 950 hp σε μόνο 25. Μόνο συλλέκτες μπορεί να ενδιαφερθούν, λοιπόν, για ένα τέτοιο restomod -ή electromod, στην τελευταία περίπτωση-, και σε αυτούς ακριβώς η Angelelli Automobili στοχεύει.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ