H ηλεκτρική Lancia Delta Integrale κατεβαίνει στο παγκόσμιο Rallycross

Lancia Delta EV WRX

Μετά τη μετατροπή της Lancia Delta Integrale σε αμιγώς ηλεκτρική, η γαλλική ομάδα GCK Motorsport την προετοιμάζει για το «εξηλεκτρισμένο» Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross (WRX) το 2022.

Η GCK Motorsport, του πρώην οδηγού του Dakar και των Rallycross Guerlain Chicherit, μετέτρεψε το ιταλικό αυτοκίνητο -ένα από τα θρυλικότερα στην ιστορίας των ράλι- σε αμιγώς ηλεκτρικό. Πρόκειται για ένα electromod με την ονομασία Exclusiv-e Delta.

Ψηφιακό σχέδιο της αγωνιστικής Lancia Delta Integrale EV του Π.Π. Rallycross του 2022
Ψηφιακό σχέδιο της αγωνιστικής Lancia Delta Integrale EV του Π.Π. Rallycross του 2022
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αγωνιστική του εκδοχή, ωστόσο, θα χρησιμοποιεί το kit ηλεκτροκίνησης RX1e της εταιρείας Kreisel Electric, το οποίο -βάσει των κανονισμών- είναι υποχρεωτικό να τοποθετείται αυτούσιο σε όλα τα αυτοκίνητα του πρωταθλήματος WRX τη επόμενης σεζόν. Το σύστημα αποδίδει 680 ίππους, και, σύμφωνα με την εταιρεία, «προσφέρει εμθαμβωτική επιτάχυνση ταχύτερη της Formula 1».

Η GCK Motorsport έχει εμπειρία από το παγκόσμιο Rallycross, καθώς στο παρελθόν είχε την επιμέλεια των αγωνιστικών Renault που κατασκεύαζε η Prodrive. Το καλύτερό της αποτέλεσμα ήταν η τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2019.

Η αμιγώς ηλεκτρική Exclusiv-e Delta της GCK Motorsport
Η αμιγώς ηλεκτρική Exclusiv-e Delta της GCK Motorsport

Η Delta Integrale, από την πλευρά της, κέρδισε οκτώ παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι (οδηγών και κατασκευαστών) την περίοδο 1988-'92 στο WRC. Η επιτυχία της δεν ήταν αντίστοιχη στα Rallycross, όμως, καθώς το καλύτερό της αποτέλεσμα ήταν η δεύτερη θέση του Bruno Saby στο αντίστοιχο Γαλλικό Πρωτάθλημα Rallycross το 1988.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Διαλέξαμε τη Lancia Delta Integrale διότι ήταν ένα αυτοκίνητο που μας έκανε όλους να ονειρευόμαστε», δήλωσε ο Guerlian Chicherit. «Είναι ένα εξέχων rallycar, χωρίς αμφιβολία το πιο εκπληκτικό της εποχής του, και ένα που διατηρεί τεράστια δημοφιλία μέχρι σήμερα».

 Η αμιγώς ηλεκτρική Exclusiv-e Delta της GCK Motorsport
Η αμιγώς ηλεκτρική Exclusiv-e Delta της GCK Motorsport

Πέραν της αγωνιστικής προετοιμασίας και συμμετοχής με τη Delta Integrale, η GCK Motorsport ανακοίνωσε ότι θα παρέχει τον πλήρη μηχανισμό φόρτισης των αυτοκινήτων για όλες τις ομάδες του θεσμού. Ο ηλεκτρισμός του δικτύου θα παράγεται από ηλιακή ενέργεια, και επίσης θα αντλείται από δίκτυα πράσινων πηγών ενέργειας.

Έτσι, σύμφωνα με τη GCK, «η νέα γενιά των αυτοκινήτων του Παγκόσμιου Rallycross θα μεταμορφώσει το σπορ σε ένα από τα πιο περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένα του διεθνούς motorsport», και σύμφωνα με τον Chicerit «αυτό είναι που μας δίνει κίνητρο κάθε μέρα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ