Η Toyota παρουσιάζει την ανανεωμένη Corolla Cross αποκαλύπτοντάς της αρχικά στην Ταϊλάνδη, τη χώρα όπου είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά το μοντέλο πριν λίγα χρόνια.
Έτος σταθμός ήταν το 2020 για την Toyota Corolla, μιας και αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο αυτοκινητικό κοινό και σε έκδοση crossover με έντονα περιπετειώδη χαρακτήρα. Τα αποκαλυπτήρια της Corolla Cross έγιναν στην Ταϊλάνδη, ενώ δύο χρόνια αργότερα, το 2022, λανσαρίστηκε και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Σήμερα, λίγα χρόνια μετά την παρθενική της εμφάνιση, η Corolla Cross υποβλήθηκε σε ένα φρεσκάρισμα, με την ανανέωσή της να ξεκινάει από την Ταϊλάνδη, τη χώρα όπου εγκαινιάστηκε το κεφάλαιο “Corolla Cross”, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένουμε να παρουσιαστεί η facelift εκδοχή και του «ευρωπαϊκού» μοντέλου.
BUY NOW
Με δεδομένο ότι πρόκειται για ανανέωση και όχι νέα γενιά, σε αισθητικό επίπεδο δεν συναντώνται κραυγαλέες διαφοροποιήσεις, με τις κυριότερες να αφορούν στη μάσκα που έχει εντελώς νέο design, την ίδια ώρα που τα φωτιστικά σώματα είναι ελαφρώς επανασχεδιασμένα συγκριτικά με αυτά του απερχόμενου μοντέλου.
Με ραχοκοκαλιά της την πλατφόρμα TNGA που ενσωματώνεται και στο C-HR, η ανανεωμένη «ταϊλανδέζικη» Corolla Cross προσφέρεται είτε ως αμιγώς βενζινοκίνητη, είτε ως υβριδική. Κοινός παρονομαστής αμφότερων των εκδόσεων είναι ένας 1.800άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας.
Στη βενζινοκίνητη έκδοση αποδίδει 140 ίππους και 177 Nm, ενώ στην hybrid 95 ίππους, πλασιωμένος από ηλεκτροκινητήρα 72 PS που συνδυαστικά παράγουν 122 ίππους.
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τέσσερα, εκ των οποίων το ένα (Sport Plus) αφορά την έκδοση βενζίνης και τρια (Premium, Premium Luxury και GR Sport) την υβριδική.
Η βασική Sport Plus πλέον ενσωματώνει σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου και rear cross traffic alert, ενώ η Luxury εξοπλίζεται με τη δέσμη συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense που απαρτίζεται μεταξύ άλλων από αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης (AEB), Adaptive Cruise Control με Stop & Gο, σύστημα ειδοποίησης παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας.
Στο εσωτερικό το μηχανικό χειρόφρενο έχει αντικατασταθεί από ηλεκτρικό, επιτρέποντας στο μοντέλο να διατηρεί τη θέση του σε ανηφόρα. Η έκδοση HEV Premium Luxury ενσωματώνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, ενώ σε όλες τις εκδόσεις απαντάται οθόνη αφής 10,1” με ασύρματη σύνδεση σε Apple CarPlay και Android Auto.
Υπενθυμίζεται ότι στην Ελλάδα η Τoyota Corolla Cross προσφέρεται σε δύο κινητήρια σύνολα -αμφότερα υβριδικά. Ένα με 1.800άρη κινητήρα 140 ίππων και ένα με 2λιτρο μοτέρ με 197 PS.