Στην αποκάλυψη της έκδοσης παραγωγής του Alpine A290 προχώρησε η γαλλική φίρμα, κάνοντας γνωστές τις προδιαγραφές του μικρότερου σε διαστάσεις και πιο προσιτού μοντέλου της.
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα αποτελεί το δεύτερο κατά σειρά μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Alpine.
H γαλλική φίρμα, η οποία εφ εξής θα υπογράφει τις προτάσεις υψηλών επιδόσεων της Renault, ανέλαβε να μεταμορφώσει το νέο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο R5 σε ένα αυθεντικό hot hatch.
BUY NOW
Το Alpine A290 προσαρμόζει το DNA ενός σπορ αυτοκινήτου στα μέτρα και τα σταθμά ενός αυτοκινήτου πόλης, επενδύοντας στην ευελιξία που προσφέρει η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.
Οι παρεμβάσεις στις επιφάνειες του αμαξώματος είναι από μόνες τους αρκετές ώστε να δημιουργήσουν τις απαραίτητες αποστάσεις από την «πολιτική» έκδοση του Renault 5, υπογραμμίζοντας τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Άλλωστε η αύξηση στα μετατρόχια αποτέλεσε μια εξαιρετική αφορμή ώστε ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του Renault 5 να αναθεωρηθεί και να αποκτήσει την εικόνα ενός αυθεντικού Alpine.
Παρεμβάσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει το επενδυμένο με δέρμα Nappa τριάκτινο τιμόνι, τα επίσης δερμάτινα καθίσματα και τα αλουμινένια πεντάλ.
Αντιστοίχως η παρουσία του κινητήρα στον πίσω άξονα και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς συνιστούν μια εξαιρετική αφετηρία για τη δημιουργία μιας οδηγοκεντρικής πρότασης.
Στην έκδοση 290 GT, η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 180 ίππους ενώ αν επιλέξεις κανείς την έκδοση GTS, η μέγιστη ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ φτάνει τους 220 ίππους.
Και στις δύο εκδόσεις, η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 52 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία 380 χιλιομέτρων. Κοινή είναι και η επιλογή που έχει πραγματοποιηθεί στο σύστημα πέδησης, το οποίο φέρει την υπογραφή της Brembo και αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες στον μπροστινό άξονα και δίσκους διαμέτρου 320 χιλιοστών.
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στην έκδοση των 180 ίππων σε 7,4 δευτερόλεπτα ενώ εκείνη των 220 ίππων χρειάζεται 6,7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ