Το δημοφιλές compact SUV της Ford υποβλήθηκε σε ανανέωση ώστε να συνεχίσει να αποτελεί έναν εκ των μεγάλων πρωταγωνιστών της κατηγορίας του.
Με «όπλα» τους τη νέα εμφάνιση και τις νέες τεχνολογίες, τόσο το Ford Puma όσο και η «καυτή» εκδοχή του "ST" δηλώνουν έτοιμα να διασταυρώσουν τα ξίφη τους με τον ανταγωνισμό.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση του «απλού» Puma, στο μπροστινό μέρος βλέπουμε το έμβλημα της Ford να είναι τοποθετημένο πλέον στη μάσκα, την ίδια ώρα που τα φώτα ημέρας έχουν διαφορετική φωτεινή υπογραφή η οποία μοιάζει με «νυχιές». Το ST διακρίνεται για την πιο «επιθετική» του εμφάνιση, για την οποία φροντίζουν μεταξύ άλλων η αεροτομή στο πίσω μέρος και η διπλή απόληξη της εξάτμισης.
BUY NOW
Οι μεγαλύτερες αλλαγές στο ανανεωμένο μοντέλο απαντώνται στο εσωτερικό όπου δεσπόζει ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8", πλαισιωμένος από 12άρα οθόνη αφής που υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων SYNC 4 το οποίο έχει διπλάσια υπολογιστική ισχύ, συγκριτικά με το προηγούμενο, είναι συμβατό τόσο με Apple CarPlay όσο και Android Auto και έχει εμπλουτιστεί με νέες τεχνολογίες. Παράλληλα, είναι συμβατό με τις ενημερώσεις λογισμικού Ford Software Update που σημαίνει ότι το νέο Ford Puma μπορεί να συνεχίσει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται όσο περνά ο χρόνος.
Το εσωτερικό του Puma ST εστιάζει ακόμα περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα, παρουσία σπορ καθισμάτων Ford Performance και μοναδικά σήματα και διακοσμητικά ST.
Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα νέας σχεδίασης τιμόνι, δίπλα του υπάρχει ένα νέο υποβραχιόνιο, την ίδια ώρα που η δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης είναι εμπλουτισμένη μεταξύ άλλων με Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go και Lane Centring, 360º view camera, Reverse Braking Assist, που ανιχνεύει ακίνητα αντικείμενα και προειδοποιεί τον οδηγό, επενεργώντας παράλληλα όταν είναι απαραίτητο στα φρένα, και Rear Cross Traffic που φρενάρει το όχημα, εφόσον είναι απαραίτητο, όταν ανιχνεύσει κινούμενα αντικείμενα, όπως πεζούς, ποδηλάτες ή οχήματα.
Η πρακτικότητα του νέου Ford Puma υπογραμμίζεται από το καινοτόμο MegaBox, το οποίο
προσφέρει επιπλέον 80 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, επιτρέποντας σε αντικείμενα ύψους έως και περίπου 115 εκατ. να αποθηκεύονται όρθια.
Με το MegaBox ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 456 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους.
Όσον αφορά τους κινητήρες, όλες οι εκδόσεις πλέον είναι ήπια υβριδικές (απομακρύνθηκε το 1.500αρι ST), συμπεριλαμβανομένης της "ST", επικουρούμενες από ήπια υβριδικό σύστημα 48V και έχουν κοινό παρονομαστή τον γνωστό κινητήρα 1,0 EcoBoost. Στο απλό Puma αυτός αποδίδει 125 ίππους (με 6άρι μηχανικό ή 7τάχυτο αυτόματο) ή 155 PS (αποκλειστικά με αυτόματο), ενώ στο "ST" αποδίδει 170 ίππους (με αυτόματο κιβώτιο).
Σημειώνεται ότι η Ford ανακοίνωσε ότι μέσα στο τρέχον έτος θα παρουσιαστεί και το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, υπό την ονομασία "Puma Gen-E", το πρώτο με μηδενικές εκπομπές CO2.
Η τιμή της ανανεωμένης εκδοχής του Ford Puma στην Ελλάδα ξεκινά από τις 26.655 ευρώ.