H Audi επιβεβαίωσε ότι η νέα γενιά του «εκρηκτικού» RS 6 Avant θα έχει υβριδική μονάδα ισχύος, αλλά και ότι θα είναι η τελευταία της ιστορίας του εμβληματικού sportswagon με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Παρότι όλη η αυτοκινητοβιομηχανία ρίχνει το βάρος της στην ηλεκτροκίνηση, ορισμένα σύμβολά της, ειδικά τα εμβληματικότερα των sportscars, αποδεικνύονται πολύ μεγάλα για να χαθούν στον κυκλώνα του ηλεκτρισμού. Ένα από αυτά είναι και το Audi RS6, ένα από τα ταχύτερα και πιο οδηγικά απολαυστικά station wagons του πλανήτη.
Το Ingolstadt επιβεβαίωσε ότι το RS 6 έχει λαμπρό μέλλον: κατ' αρχήν στην επόμενη γενιά του, που αναμένεται να αντικαταστήσει την τρέχουσα περίπου στο μέσον αυτής της δεκαετίας, θα μετατραπεί σε υβριδικό υψηλών επιδόσεων. Και έπειτα θα γίνει αμιγώς ηλεκτρικό, για τη μακροχρόνια συνέχιση του θρυλικού βίου του.
BUY NOW
«Φυσικά ο 'εξυβριδισμός' είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσει κανείς, και μπορώ να σας πω ότι στην επόμενη γενιά του [το RS 6] θα είναι περισσότερο υβριδικό. Αυτός είναι ο δρόμος προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό» είπε ο Stephan Reil, επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της γερμανικής εταιρείας, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του εορτασμού της 20ής επετείου του Audi RS 6 Avant.
Με τις λέξεις «περισσότερο υβριδικό» ο Reil εννοεί ότι η νέα γενιά του RS6 θα έχει πλήρες plug-in υβριδικό σύστημα και θα αντλεί πολλή από την ισχύ του από τον ηλεκτρισμό, σε σχέση με την τωρινή γενιά του αυτοκινήτου που συνοδεύεται από ήπιο υβριδικό (mild hybrid) σύστημα 48V - το οποίο δεν προσφέρει και πολλά στην απόδοση του twin-turbo V8 κινητήρα των 4.0 λίτρων.
Η μεταμόρφωση του Audi RS6 για τη γενιά του 2025 ή '26 θα σηματοδοτήσει τη μεγαλύτερη τεχνολογική αλλαγή της ιστορίας του. Δεδομένης της διαρκούς αυστηροποίησης των προδιαγραφών ρύπων στην Ευρώπη τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το RS6 στην προηγούμενη γενιά του απώλεσε δύο κυλίνδρους (από V10 σε V8) και απέκτησε σύστημα απενεργοποίησης των κυλίδρων, ενώ στην τρέχουσα γενιά του έγινε ήπια υβριδικό.
Δεν γνωρίζουμε αν ο διάδοχός του θα διατηρήσει το οκτακύλινδρο μοτέρ του, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτή θα είναι η τελευταία του γενιά με θερμικό κινητήρα. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα -σχετικά με τη μελλοντική στρατηγική εξηλεκτρισμού της Audi- ο μετέπειτα διάδοχός του θα είναι αμιγώς ηλεκτρικός και ενδεχομένως -στη sedan του έκδοση- να συνυπάρχει για κάποια χρόνια με το υβριδικο RS 6 Avant.