Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης περνά στην τρίτη του γενιά, προσφέρει αυτονομία 215 χλμ. και προσφέρει πρακτικότητα και ευρυχωρία αντιστρόφως ανάλογη του μεγέθους του.
Σε συνέχεια του άρθρου που είχαμε γράψει πριν δύο εβδομάδες για την επικείμενη παρουσίαση της τρίτης γενιάς του Hongguang Mini EV Macaron, η Wuling προχώρησε σήμερα στο λανσάρισμα του νέου μοντέλου στην αγορά της Κίνας.
Το νέο μοντέλο των SAIC-GM-Wuling (SGMW) αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την SmileyWorld και έχει αναβαθμιστεί τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, ενώ η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στα 5.900 ευρώ.
BUY NOW
Σχεδιαστικά, το νέο αυτοκίνητο διατηρεί το καμπυλωτό και χαριτωμένο σουλούπι του, και φέρει ζάντες 12 ιντσών, ράγες οροφής για τοποθέτηση μπαγκαζιέρας και φυσικά τον λογότυπο SmileyWorld Macaron.
Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ πέντε αποχρώσεων για το αμάξωμα: Light Mango yellow, Milk Apricot coffee, Avocado Green, White Peach Pink, και Iris Blue. Από πλευράς διαστάσεων, το Macaron τρίτης γενιάς έχει μήκος 3.064 χλστ., πλάτος 1.493 χλστ. και ύψος 1.629 χλστ., με το μεταξόνιο του να ξεπερνά ελαφρώς τα 2 μέτρα (2.010 χλστ.).
Το εσωτερικό του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης έχει διάταξη 2+2 και είναι διαθέσιμο με δύο χρωματισμούς, Milk Toffee και Brownie Black, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, πολυλειτουργικό τιμόνι, σύστημα κλιματισμού και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον δεν διαθέτει μόνο αερόσακο οδηγού, αλλά και συνοδηγού.
Η 4θέσια καμπίνα του νέου Mini EV ξεχωρίζει για την πρακτικότητά της και διαθέτει 15 αποθηκευτικούς χώρους, δύο ποτηροθήκες, γάντζους για χειραποσκευές και πολλές τσέπες. Τα καθίσματα από την άλλη φέρουν αφρό μνήμης διπλής σκληρότητας και είναι επενδεδυμένα με αφρώδη ταπετσαρία. Ταυτόχρονα, τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν και να προσφέρουν χώρο που φτάνει τα 734 λίτρα.
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του νέου μοντέλου αποτελείται από ένα μοτέρ μόνιμου μαγνήτη στον πίσω άξονα που αποδίδει 41 ίππους και 92 Nm, και μία μπαταρία χωρητικότητας 17,3 kWh. Η αυτονομία που προσφέρει σύμφωνα με το πρότυπο CLTC είναι της τάξης των 215 χλμ.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 100 χλμ./ώρα, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας υποστηρίζεται με όλους τους τρόπους. Σε γρήγορο φορτιστή DC, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από το 30% στο 80% σε 35 λεπτά και σε αργή AC φόρτιση απαιτεί 5 ώρες για να αυξήσει τη στάθμη της μπαταρίας από το 20% έως το 100%.