Η Citroen αποκάλυψε την γκάμα του ανανεωμένου Berlingo, το οποίο αποκτά πλουσιότερο εξοπλισμό στο εσωτερικό και αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων. Όμως υπάρχει και κάτι νέο κάτω από το καπό του.
Εντάξει δεν είναι ακριβώς έτσι. Στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς είχαμε υποψιαστεί πως το γαλλικό βανάκι, με το νέο πια λογότυπο, δεν θα αποχωριζόταν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η πόρτα είχε παραμείνει ανοιχτή. Και όντως το πιο πρόσφατο δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε αναφέρει το εξής. Το φρεσκαρισμένο Berlingo θα είναι διαθέσιμο ως BlueHDi 100 και 130.
Η απόφαση πάρθηκε διότι από τότε που αποφασίστηκε η εγκατάλειψη της ιδέας των θερμικών κινητήρων από το συγκεκριμένο μοντέλο, οι πωλήσεις έπεσαν. Επομένως είναι λογικό η Citroen να το… «μαζέψει», προσφέροντας την εναλλακτική των diesel. Ωστόσο, το παράδοξο είναι πως δεν θα δούμε κανέναν κινητήρα βενζίνης.
BUY NOW
Η ηλεκτρική έκδοση διατηρεί το μοτέρ των 136 ίππων, αλλά συνδυάζεται με νέα μπαταρία που δίνει αυτονομία 345 χιλιομέτρων, αντί για 280 που είχε προηγουμένως. Στην αγορά θα συναντήσετε τόσο το Μ όσο και το επιμηκυμένο XL, με τις θέσεις έως και για επτά επιβάτες.
Από πλευράς επιπέδου εξοπλισμού υπάρχει το πακέτο Plus και το Max. Το πρώτο διαθέτει μεταξύ άλλων κλιματισμό, οθόνη αφής 10 ιντσών, Bluetooth, υποβοήθηση παρκαρίσματος, αισθητήρες βροχής, ενώ το δεύτερο έχει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ράγες οροφής, φιμέ κρύσταλλα, έγρωμη οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αναδιπλούμενους καθρέφτες ή και ανοιγόμενο πίσω παράθυρο.
Προαιρετικά μπορείτε να ζητήσετε επίσης, οθόνες tablet στα προσκέφαλα των καθισμάτων, σύστημα πλοήγησης, εκκίνηση χωρίς κλειδί, cruise control και παρακολούθηση οχήματος.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ