Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross με τα 18.800 ευρώ

Citroen C3 Aircross 1

Με compact διαστάσεις, αυξημένη πρακτικότητα και τιμή «κανόνι», το φρεσκαρισμένο Citroen C3 Aircross έχει όλα τα φόντα για να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες σας, εντός και εκτός πόλης.

Το Citroen C3 Aircross πέρασε από τη φάση ανανέωσης με τη γαλλική εταιρία να δίνει έμφαση τόσο στην αναθεωρημένη εξωτερική του εικόνα, όσο και στα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης. Στην βασική έκδοση βενζίνης που δοκιμάζουμε, με τον 3κύλινδρο PureTech βενζίνης των 1,2 λίτρων και 110 ίππων, το ανανεωμένο μοντέλο των Γάλλων βρέθηκε στα χέρια μας και μας απέδειξε εκ νέου ότι το στιλ μπορεί να συνδυαστεί με άνεση και ευρυχωρία και στην κατηγορία των μικρών SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Citroen C3 Aircross 2

Πιο δυναμικό και επίκαιρο

Το ανανεωμένο C3 Aircross έχει αποκτήσει ένα πιο δυναμικό παρουσιαστικό με το εμπρός μέρος του να υιοθετεί τις τελευταίες σχεδιαστικές «εξελίξεις» της γαλλικής εταιρίας. Η ανασχεδίαση για τον προφυλακτήρα και τα σαφώς μικρότερα κύρια φωτιστικά σώματα είναι ολική. Οι απαλές καμπύλες που χαρακτήριζαν το «πρόσωπο» του απερχόμενου μοντέλου έχουν δώσει τη θέση τους στις ακμές και τις έντονες γωνίες.

δοκιμή Νέο Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech carandmotor.gr 2021
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε σχέση με μικρό SUV της Citroen που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, το ανανεωμένο παρουσιάζει μία σαφώς πιο δυναμική εικόνα, με την επέμβαση της Citroen να χαρακτηρίζεται επιτυχημένη. Να σημειωθεί, τέλος, ότι όλα τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον LED, με τα νέα εμπρός να έχουν πολύ καλή απόδοση αναφορικά με την ένταση αλλά και την ομοιόμορφη διασπορά της δέσμης τους, παρά το μικρότερο μέγεθος σε σχέση με τα προηγούμενα.

Γνώριμη εικόνα και καλή ποιότητα κατασκευής

Στο εσωτερικό, η μοντέρνα, χαρακτηριστική εικόνα του μικρού της γαλλικής εταιρίας έχει διατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό (ουσιαστικά, η πιο σημαντική αλλαγή αφορά στην κεντρική κονσόλα, όπου τα χειριστήρια του κλιματισμού έχουν μεταφερθεί μέσα στη νέα κεντρική οθόνη αφής) και αυτό μόνο κακό δεν είναι για οδηγό και επιβαίνοντες. Η προσεγμένη, «παιχνιδιάρικη» αισθητική του ταμπλό ενισχύεται από την ποιοτική επιλογή των υλικών, που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του, με τα καλά επίπεδα εργονομίας να βάζουν τη δική τους ευχάριστη νότα στο πολύ καλό συνολικό αποτέλεσμα. Αυτό παρά το γεγονός ότι στο εσωτερικό του C3 Aircross βλέπουμε κυρίως σκληρά πλαστικά, στο ταμπλό αλλά και στις πόρτες του.

δοκιμή Νέο Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech carandmotor.gr 2021
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χώροι για τοποθέτηση αντικειμένων υπάρχουν αρκετοί στο εσωτερικό του μικρού SUV, στην κεντρική κονσόλα και στις μεγάλες θήκες στις πόρτες, με το ντουλαπάκι του συνοδηγού να έχει ύψος αλλά και βάθος για τη φιλοξενία και μεγαλύτερων αντικειμένων. Το μόνο που λείπει επί της ουσίας, πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων, είναι ένας κρυφός αποθηκευτικός χώρος που θα ικανοποιούσε και τους πιο απαιτητικούς και θα χρησίμευε και σαν "τεμπέλης".

Τα αναπαυτικά καθίσματα με τις ποιοτικές και ευχάριστες στην αφή επενδύσεις προσφέρουν άνεση τόσο στους εμπρός όσο και σε εκείνους που κάθονται πίσω. Με το κάθισμα του οδηγού να ρυθμίζεται και σε ύψος (σε μεγάλο εύρος) και το τιμόνι σε ύψος αλλά και απόσταση, δεν θα δυσκολευτείτε να βρείτε τη θέση που σας ταιριάζει, τη στιγμή που η πλευρική στήριξη από το κάθισμα βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ανανεωμένο C3 Aircross μπορεί πλέον να εξοπλιστεί και με τα Advanced Comfort καθίσματα, που είδαμε για πρώτη φορά στα μεγαλύτερα C4 Cactus και C-5 Aircross. Καθίσματα που αξίζει να δοκιμάσετε από πρώτο χέρι για να διαπιστώσετε τον τρόπο που αγκαλιάζουν το σώμα, ακόμη και αν το C3 Aircross δεν βρίσκεται στις επιλογές σας -μέχρι τότε τουλάχιστον. Ειδικά αν είστε από τους λάτρεις της άνεσης και θέλετε να φέρετε στις καθημερινές σας μετακινήσεις μια καλή δόση από την άνεση του καθιστικού του σπιτιού σας...

Χώροι για απαιτητικούς

Η Citroen έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στην εκμετάλλευση των 4.160 χλστ. που είναι το μήκος του C3 Aircross, προσφέροντας μια ευρύχωρη καμπίνα για τέσσερις επιβαίνοντες με αρκετό χώρο. Ακόμη και με ύψος πάνω από το μέσο όρο, δύο άτομα θα βρουν άπλετο χώρο και για τα κεφάλια τους, οπότε το ταξίδι χωρίς παράπονα μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο. Παράλληλα, πολύ καλή είναι και η εκμετάλλευση του μεγάλου και κανονικού σχήματος χώρου αποσκευών, που φέρει και «δέστρες» για να δέσετε με ασφάλεια μεγαλύτερα και βαριά αντικείμενα με τη χωρητικότητα του να ξεκινά από τα πολύ καλά 410 λίτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις πλουσιότερα εξοπλισμένες εκδόσεις που εφοδιάζονται με συρόμενα πίσω καθίσματα κατά 150 χλστ., o όγκος του πορτ-μπαγκάζ μεγαλώνει ακόμη περισσότερο στα 520 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση του ο διαθέσιμος χώρος αποθήκευσης φτάνει έως και τα 1.289 λίτρα. Στα στάνταρ 410 λίτρα μπορείτε να προσθέσετε και τον πολύτιμο χώρο της ρεζέρβας με τα πράγματα που βρίσκονται εκεί να μπορούν να τοποθετηθούν, δεξιά και αριστερά, στα «ντουλαπάκια» του πορτμπαγκάζ.

Προτεραιότητα η άνεση

Στη συμβίωση μαζί του, το ανανεωμένο C3 Aircross, διατηρεί όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν και το απερχόμενο μοντέλο να ξεχωρίζει στην κατηγορία. Αυτό που σίγουρα θα προσέξετε από την πρώτη στιγμή είναι η προθυμία της ανάρτησης να απορροφήσει τις ανωμαλίες ώστε να σας κρατήσει ατσαλάκωτους σε μικρές και μεγάλες αποστάσεις. Η ανάρτηση κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά, αποτελώντας ένα από τα ισχυρά χαρτιά του μικρού SUV των Γάλλων, σύμφωνο άλλωστε και με την παράδοση τους στον συγκεκριμένο τομέα.

δοκιμή Νέο Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech carandmotor.gr 2021
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα υψηλά επίπεδα άνεσης δείχνουν σίγουρα ένα προφίλ που σαφώς και δεν εστιάζει στη σπορ συμπεριφορά. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι το C3 Aircross δεν μπορεί να κινηθεί σβέλτα και με απόλυτη ασφάλεια σε δρόμο με στροφές. Το κάνει μάλιστα αυτό δίνοντας στον οδηγό του ένα άμεσο αλλά ελαφρύ τιμόνι, με τα φρένα να προσφέρουν τη δύναμη τους προοδευτικά μέσω του μαλακού μεσαίου πεντάλ, ενώ οι κλίσεις παραμένουν πάντα περιορισμένες με την ανάρτηση να κάνει καλή δουλειά και σε αυτό το σημείο.

Το μοτέρ των 110 ίππων και 205 Nm παρέχει παράλληλα την απαραίτητη ώθηση για να εκμεταλλευτείτε τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης χωρίς κόπο. Μέσω των πεντάλ και του εύχρηστου επιλογέα ταχυτήτων αντιλαμβάνεται κανείς την τρικύλινδρη φύση του ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας, με τους κραδασμούς που περνούν από αυτά τα δύο σημεία να μην γίνονται ποτέ ενοχλητικοί. Στο πάτημα του πεντάλ, η πρώτη καλή ώθηση έρχεται λίγο πάνω από τις 1.500 σ.α.λ., εκεί περίπου που ο κατασκευαστής ανακοινώνει και τη μέγιστη τιμή της ροπής. Το τράβηγμα είναι από εκεί και έπειτα γραμμικό με την κλιμάκωση του κιβωτίου να δίνει έμφαση στην εκμετάλλευση της ροπής που κάνει παιχνιδάκι τη διατήρηση ταχυτήτων στα 130-140 χλμ./ώρα, στο αυτοκινητόδρομο και στις ανωφέρειες, ακόμη και αν το C3 Aircross είναι φορτωμένο και με επιβάτες στην καμπίνα του.

δοκιμή Νέο Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech carandmotor.gr 2021
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην εθνική το μικρό γαλλικό SUV νιώθει το ίδιο άνετα όπως και στο αστικό περιβάλλον. Με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου ο θόρυβος στην καμπίνα διατηρείται σε απολύτως λογικά επίπεδα για μοντέλο της κατηγορίας, με το C3 Aircorss να μην επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους και να παρουσιάζεται ευθύβολο και καθησυχαστικό και σε υψηλότερες ταχύτητες. Το άνετο ταξίδι θεωρείται δεδομένο, με το μοτέρ βενζίνης να παρουσιάζει επίσης καλό πρόσωπο και στο τομέα της κατανάλωσης (μέση τιμή: 7,4 λτ./100 χλμ. κατά τη διάρκεια της δοκιμής).

Τέλος, ως μικρό SUV, το C3 Aircross δεν θα προβληματιστεί ούτε με τη διάσχιση βατών αλλά και περισσότερο κακοτράχαλων χωματόδρομων, με την άνετη ανάρτηση να προσφέρει και εδώ τις «υπηρεσίες» της κρατώντας του επιβάτες του ξεκούραστους.

Νέα περίοδος ωριμότητας

Με εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις επί ευρωπαϊκού εδάφους από τα τέλη του 2017 μέχρι σήμερα, το C3 Aircross δείχνει να έχει πείσει ήδη το κοινό της Γηραιάς Ηπείρου για αυτά που προσφέρει, έχοντας ως μεγάλα ατού την εξαιρετική άνεση από την ανάρτηση του, το καλό σε απόδοση μοτέρ βενζίνης των 1,2 λίτρων, αλλά και τη χαρακτηριστική σχεδίαση που το κάνει να ξεχωρίζει με άνεση απέναντι στον ανταγωνισμό. Το ανανεωμένο μοντέλο, φέροντας όλα τα παραπάνω χαρίσματα, αλλά και ένα νέο, πιο δυναμικό παρουσιαστικό, καθώς και προσιτή τιμή, αναμένεται να συνεχίσει αυτή την επιτυχημένη εμπορική πορεία, έχοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να το πράξει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
δοκιμή Νέο Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech carandmotor.gr 2021

Μεγάλο ρόλο σε αυτό θα παίξει και η διευρυμένη δυνατότητα εξατομίκευσης που προσφέρουν οι Γάλλοι χάρη στα επτά συνολικά εξωτερικά χρώματα, εκ των οποίων τα τρία καινούρια, και τα δύο χρώματα για την οροφή. Σε συνδυασμό με τις νέες ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, οι συνδυασμοί μπορούν να είναι δεκάδες, σύμφωνα με τη Citroen, ενώ άλλες τέσσερις είναι οι επιλογές για τον εσωτερικό διάκοσμο και τις επενδύσεις. Με προτεραιότητα στην άνεση, την ευρυχωρία, το προσιτό κόστος κτήσης και το στιλ, το ανανεωμένο Citroen C3 Aircross αποτελεί μια πρόταση που δεν μπορείτε να αγνοήσετε.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: Βενζίνη, 1,2 λίτρα, 110 PS, 205 Nm
Μετάδοση: Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 11,4 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 186 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,9 λτ./100 χλμ., 134 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Yψος): 4.160/1.760/1.640 χλστ., 2.600 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.254 κιλά
Χώρος αποσκευών: 410 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 18.800 ευρώ-85 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ