Έρχεται «Big Brother» στη συντήρηση αυτοκινήτων και στις εγγυήσεις - Πώς θα εφαρμοστεί

car service

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω των online εφαρμογών θα «βλέπουν» αν ένας οδηγός κινείται στο όριο και πως αυτό αλλάζει τα διαστήματα στα service.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει περάσει σε ένα άλλο τεχνολογικό επίπεδο και πλέον όλα τα αυτοκίνητα είναι συνδεδεμένα στο δίκτυό της παρέχοντας της όλα τα δεδομένα του κάθε οχήματος.

Την ίδια στιγμή οι περισσότεροι ιδιοκτήτες των οχημάτων έχουν στο κινητό τους τηλέφωνο την εφαρμογή της εκάστοτε μάρκας μέσω της οποία μπορούν να ελέγχουν το αυτοκίνητό τους και βέβαια να κλείσουν το επόμενο του ραντεβού για service στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή να αγοράσουν κάποιο αξεσουάρ από το e-shop της εργοστασιακής εφαρμογής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr οι αυτοκινητοβιομηχανίες πέραν της ευκολίας που προσδίδουν στον εκάστοτε πελάτη τους έχουν ετοιμάσει ένα νέο σχέδιο που αφορά στην συντήρηση των οχημάτων αλλά και στις εργοστασιακές εγγυήσεις.

Πιο συγκεκριμένα η μεταφορά δεδομένων στις αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω των ηλεκτρονικών εφαρμογών θα δίνει το δικαίωμα της επεξεργασίας και ανάλυσης των στοιχείων με αποτέλεσμα το λειτουργικό σύστημα να αποφασίζει πότε πρέπει να γίνει η τακτική συντήρηση του κάθε οχήματος ανάλογα με το στιλ οδήγησης του οδηγού αλλά και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κινείται ένα όχημά τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δηλαδή αν ο οδηγός είναι «ατίθασος» τότε αυτομάτως το σύστημα θα μειώνει το χρόνο επίσκεψης του οχήματος στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο καθώς η «σκληρή» χρήση θα μειώνει τη διάρκεια ζωής των λαδιών για παράδειγμα ή των φρένων ή άλλων ανταλλακτικών.

Αν πάλι ο οδηγός του οχήματος το κινεί ήπια ή η χρήση του οχήματος είναι περιορισμένη τότε επίσης το σύστημα θα αναγνωρίζει αυτά τα δεδομένα και τότε είναι πολύ πιθανό να αποφασίζει η τακτική συντήρηση του οχήματος να γίνεται σε πιο αραιά διαστήματα γλιτώνοντας με αυτό τον τρόπο και οι ιδιοκτήτες αρκετά χρήματα για την συντήρηση του οχήματός τους.

Επίσης όλα αυτά τα δεδομένα είναι πολύ πιθανό να συνδεθούν και με τις εργοστασιακές εγγυήσεις, οι οποίες να υπενθυμίσουμε ότι πλέον είναι πολυετείς στις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, και να μην ισχύουν για κάποιους οδηγούς που κινούνται στο όριο ή για παράδειγμα να κινούνται με το όχημά τους στο όριο περιστροφής του κινητήρα τους μέχρι να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εποχή της υψηλής τεχνολογίας έχει εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και πολλά χρόνια αλλά όπως φαίνεται η τεχνητή νοημοσύνη περνά σε ένα άλλο επίπεδο τον κλάδο των αυτοκινήτων και οι οδηγοί θα αποκτήσουν ένα νέο «Μεγάλο Αδερφό» που θα αποφασίζει για εκείνους τόσο για το service όσο και για τον αν προκάλεσαν εκείνοι μια σοβαρή ζημιά στο όχημά τους από κακή χρήση και θα επωμίζονται ολόκληρο το κόστος επισκευής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ