Citroen e-C3

Έρχεται η νέα σούπερ μπαταρία της Mercedes

Mercedes EQS

Ενώ ο ανταγωνισμός κάνει ανακοινώσεις για μελλοντική εισαγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, η γερμανική εταιρεία είναι έτοιμη να την ενσωματώσει στη γκάμα EV της!

Η συγκεκριμένη μπαταρία πήρε ήδη πιστοποίηση από την TÜV και τα δεδομένα απόδοσης της είναι εξαιρετικά! Αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την ProLogium, με εταιρεία με βάση στην Ταϊβάν στην οποία η Mercedes έχει μέρος του μετοχικού πακέτου, παρέα με επενδυτές από την Κίνα, την Κορέα και το Βιετνάμ.

Σύμφωνα με την ProLogium, έφτασαν στην τελικής της μορφή ένα χρόνο νωρίτερα από το αρχικό προγραμματισμό και όπως περήφανα αναφέρει, είναι «…ο μόνος κατασκευαστής μπαταριών στερεάς κατάστασης που έχει ήδη εισέλθει στη μαζική παραγωγή».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα αυτά ενώ οι μπαταρίες αυτής της τεχνολογίας φέρονται ως το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, με τους περισσότερους κατασκευαστές να δηλώνουν πως είναι δύο με τρία χρόνια μακριά από την τελειοποίησή τους.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θεωρούνται γενικά ως προηγμένοι διάδοχοι της τρέχουσας τεχνολογίας μπαταριών - πολλοί τις βλέπουν ως αληθινές θαυματουργές μπαταρίες που τελικά θα ανεβάσουν την ηλεκτροκίνηση στο επίπεδο αυτονομίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η κύρια διαφορά στις μπαταρίες στερεού τύπου είναι ο ηλεκτρολύτης: δεν είναι υγρός, αλλά στερεός. Αυτό σημαίνει ότι ο διαχωριστής μεταξύ ανόδου και καθόδου μπορεί να παραλειφθεί, γεγονός που υπόσχεται έως και το ένα τέταρτο της εξοικονόμησης βάρους και καταλαμβάνει σημαντικά λιγότερο όγκο. Επιπλέον, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, όπως ονομάζονται επίσης, είναι πολύ λιγότερο ευαίσθητες στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Και μπορούν να αντέξουν πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτισης από πριν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πιστοποίηση από την TÜV Rheinland εγείρει ήδη υψηλές προσδοκίες: Σύμφωνα με αυτή, η μπαταρία έχει ενεργειακή πυκνότητα ακριβώς 359,2 Wh/kg. Οι τρέχουσες μπαταρίες με καθόδους φωσφορικού σιδήρου λιθίου σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεγάλης κλίμακας φτάνουν το μέγιστο περίπου 150 Wh/kg. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία στερεάς κατάστασης ProLogium θα έχει λιγότερο από το μισό βάρος σε σχέση με την αποθηκευτική της ικανότητα και η εμβέλεια θα υπερδιπλασιάζεται.

Σε πρωτότυπη μορφή, οι μπαταρίες της ProLogium χρειάζονται μόλις πέντε λεπτά για να αποθηκεύσουν αρκετή ενέργεια για 300 χιλιόμετρα. Κι αν αυτό περάσει όντως, άμεσα, στη γκάμα της Mercedes, θα αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά.

Περισσότερα θα αποκαλυφθούν στην Έκθεση Τεχνολογίας CES που θα λάβει χώρα στις αρχές Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ