Έρχεται και BMW M5 Touring ως plug-in hybrid

BMW M5 Touring νέο μοντέλο plug-in hybrid 2022

Μετά την πρώτη station wagon έκδοση στην ιστορία της M3, οι φήμες θέλουν την BMW να παρουσιάζει και μια M5 Touring, η οποία μάλιστα θα είναι εξηλεκτρισμένη.

Η Σειρά 5 της BMW είναι και εκείνη που «χρησιμοποίησαν» αρχικά οι Βαυαροί για να παρουσιάζουν ένα station wagon αμάξωμα με τη δυναμική συμπεριφορά και τις επιδόσεις που προσφέρει ένα μοντέλο με το σήμα της BMW M.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αρχή έγινε με την E34 γενιά της BMW M5 με την έκδοση Touring να είναι παράλληλα και η τελευταία «M» που κατασκευάστηκε στο χέρι, στον περιορισμένο μάλιστα αριθμό των 891 μονάδων. Δύο γενιές μετά, οι Βαυαροί επανήλθαν με την E60/61 M5 Touring, η οποία έφερε κάτω από τον καπό της τον φανταστικό ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα των πέντε λίτρων και 507 ίππων, η οποία μπορούσε (χωρίς τον εργοστασιακό κόφτη) να φτάσει έως και 305 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.

Με την πρώτη BMW M3 Touring στην ιστορία να παρουσιάζεται πριν από λίγες ημέρες, οι φήμες για την παρουσίαση και μιας ανάλογης έκδοσης για την Σειρά 5 έχουν ανάψει για τα καλά και φαίνεται να απασχολούν και έγκυρες πηγές.

Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες, η επόμενη γενιά της BMW M5 θα είναι και η τρίτη στην ιστορία του μοντέλου που θα παρουσιαστεί ως Touring, η οποία θα συμπληρώνει την σεντάν έκδοση με την τελευταία να έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές στο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επόμενη BMW M5 Touring αναμένεται να δει το φως της παραγωγής το Νοέμβριο του 2024, περίπου πέντε μήνες μετά την έναρξη παραγωγής του super sedan των Βαυαρών, ενώ ως κωδική ονομασία για το station wagon μοντέλο φαίνεται να χρησιμοποιείται το «G99».

Οι δύο εκδόσεις της επόμενης γενιάς της αναμένεται να χρησιμοποιούν το νέο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του με την BMW XM. Για το μεγάλο SUV των Βαυαρών, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα προς τα τέλη του 2022, η συνδυαστική απόδοση που προκύπτει από τον V8 κινητήρα και τα ηλεκτρικά μοτέρ φτάνει στους 650 ίππους και τα 800 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία μόνο με τη χρήση της συστοιχίας μπαταριών ανέρχεται έως και τα 80 χιλιόμετρα. Στις δύο νέες BMW M5 δεν αποκλείεται τα νούμερα της απόδοσης να βρίσκονται ακόμη ψηλότερα.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ