Στα σκαριά έχει η Volkswagen τη νέα γενιά του Passat με νέες λεπτομέρειες για το μεσαίο μοντέλο της να βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Η παρουσίαση της ένατης γενιάς του Volkswagen Passat βρίσκεται προ των πυλών και όλο και περισσότερες πληροφορίες για το μεσαίου μοντέλο της γερμανικής εταιρείας βρίσκουν τον δρόμο τους προς τη δημοσιότητα.
Η νέα γενιά του Passat έρχεται με στόχο να ανανεώσει το ενδιαφέρουν του κοινού για το μεσαίο μοντέλο της, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB της γερμανικής εταιρείας, παρά την κυριαρχία των SUV σε όλες τις κατηγορίες και φυσικά και στα μεσαία μοντέλα.
BUY NOW
Η εν λόγω πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα για ακόμη μεγαλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, οι οποίοι ήταν άλλωστε πάντα ένα από τα δυνατά χαρτιά του γερμανικού μοντέλου, από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς το 1973, με το Passat να είναι πλέον διαθέσιμο μόνο ως station wagon. Το μεταξόνιο αναμένεται μακρύτερο, κάτι που «δείχνει» ακόμη μεγαλύτερους χώρους για τους επιβαίνοντες, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν θυσίες στον χώρο αποσκευών.
Μαζί της η πλατφόρμα MQB θα φέρει και τη δυνατότητα εξηλεκτρισμού των συστημάτων κίνησης του νέου Passat, του τελευταίου μοντέλου με αυτό το όνομα που θα προσφέρεται και με συμβατικούς κινητήρες πριν η γερμανική εταιρεία περάσει σε μια αμιγώς ηλεκτρική εποχή.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα, η νέα γενιά του Passat θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Skoda, με τους Τσέχους να βασίζουν στην ίδια πλατφόρμα το επόμενο Superb και ο λόγος της συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών δεν είναι άλλος από τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας και τη μείωση του κόστους εξέλιξης.
Για το διαχωρισμό των δύο μοντέλων από το αγοραστικό κοινό, η επόμενη γενιά του Passat θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά ως station wagon (η Volkswagen το ονομάζει Variant) ενώ το Superb θα διατίθεται και ως sedan.
Παράλληλα, οι Γερμανοί θα παρουσιάσουν λογικά και μια έκδοση με crossover χαρακτηριστικά, με προστασίες περιμετρικά του αμαξώματος, τετρακίνηση, αλλά και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που θα συνεισφέρει στην ασφαλή διάσχιση ακόμη και κακοτράχαλων χωματόδρομων.
Σχεδιαστικά η επόμενη γενιά του Passat θα υιοθετεί αρκετά στοιχεία στο εμπρός αλλά και το πίσω μέρος της από την αμιγώς ηλεκτρική οικογένεια ID των Γερμανών, όπως άλλωστε έχουν δείξει και οι φωτογραφίες των κατασκόπων που έχουν απαθανατίσει το station wagon μοντέλο κατά τη διάρκεια δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες.
Σημαντικές αλλαγές αναμένονται και στην καμπίνα του επόμενου Passat με τους κατασκόπους να έχουν κάνει και σε αυτό τον τομέα τη δουλειά τους αποκαλύπτοντας ένα ταμπλό που βρίσκεται πολύ κοντά στα εργονομικά πρότυπα της σειράς ID.
Ωστόσο, σε αντίθεση με αυτά, η οθόνη πληροφοριών που βρίσκεται μπροστά στα μάτια του οδηγού αναμένεται σημαντικά μεγαλύτερη με το τη διαγώνιο να φτάνει ή και να ξεπερνά της 10 ίντσες, βάσει και του πιο συντηρητικού κοινό στο οποίο απευθύνεται το Passat. Η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων αναμένεται να πλησιάζει τις 15 ίντσες.
Το επόμενο Passat θα υιοθετεί επίσης τις τελευταίες εξελίξεις της γερμανικής εταιρείας αναφορικά με τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης που θα φέρει, με τις φήμες να κάνουν λόγο για την ύπαρξη αυτοματοποιημένου συστήματα οδήγησης επιπέδου «3».
Τέλος, για τα συστήματα κίνησης γίνεται λόγος για την προσφορά κινητήρων εσωτερικής καύσης βενζίνης αλλά και πετρελαίου που θα υποστηρίζονται από την ύπαρξη ήπιου υβριδικού συστήματος, αλλά και plug-in υβριδικής έκδοσης που θα αξιοποιεί το TSI υπετροφοδοτούμενο μοτέρ του 1,5 λίτρου και θα προσφέρει και δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά που θα φτάνει έως και τα 100 χλμ.
Η νέα γενιά του VW Passat αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της εντός του 2023 σχεδόν μαζί με το αδελφό Skoda Superb και θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με αυτό στην Σλοβακία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ