Η Audi ετοιμάζει τη νέα γενιά του A4 για το 2023 και από τη γκάμα του δεν θα λείψει η σπορ έκδοση S4 Avant.
Μπορεί η Audi να έχει ανακοινώσει ότι από το 2026 και μετά δεν θα ξαναϋπάρξει λανσάρισμα αυτοκινήτου της με μοτέρ βενζίνης και diesel, ωστόσο μέχρι τότε η αποκάλυψη του νέου A4 το 2023 θα συνοδευτεί από τις σπορ εκδόσεις S4 και RS 4, που θα έχουν ισχυρές επιλογές βενζίνης και diesel μοτέρ.
Ειδικά για το νέο S4 Avant, ήδη το αυτοκίνητο πραγματοποιεί τις τελικές του δοκιμές στο δρόμο, βασιζόμενο φυσικά πάνω στις γραμμές του νέου A4 Avant, όμως έχοντας ένα πιο «καυτό» look. Όχι βέβαια τόσο «καυτό», όσο στο επόμενο RS 4, αλλά ικανό να του δώσει ένα σπορ χαρακτηριστικό.
BUY NOW
Σημεία που θα ξεχωρίζουν στην εμφάνισή του θα είναι η μικρότερη εμπρόσθια γρίλια, τα πιο «αιχμηρά» φώτα, οι σπορ προφυλακτήρες με τις έξτρα εισαγωγές, αλλά και οι μεγαλύτεροι τροχοί.
Στο εσωτερικό, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για υιοθέτηση τη νέας εκδοχής του Audi Virtual Cockpit, στην οποία θα δούμε έναν μεγαλύτερο πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό και πίσω από το σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα.
Νέο θα είναι και το ταμπλό, που θα έχει, κατά τα νέα δεδομένα της εποχής, όσο το δυνατόν λιγότερους φυσικούς διακόπτες. Οι περισσότερες λειτουργίες θα ελέγχονται μέσω της νέας ψηφιακής οθόνης αφής στο κέντρο της κονσόλας, ενώ θα υπάρχουν και πλήρεις φωνητικές εντολές.
Νέος θα είναι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, μικρότερος σε μέγεθος από κάθε άλλη φορά.
Στο τεχνικό κομμάτι, το επόμενο S4 Avant, όπως και το A4, θα βασιστεί μεν στην ίδια πλατφόρμα MLB με αυτή του τωρινού A4 και S4, όμως θα έχει πολλές βελτιώσεις στο κομμάτι της ακαμψίας, αλλά και της μείωσης του συνολικού βάρους.
Στους κινητήρες, θα δούμε μια νέα σειρά μοτέρ εσωτερικής καύσης, οι οποίοι, σύμφωνα με τον επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της Audi, Oliver Hoffman, θα είναι: «οι καλύτεροι που έχει λανσάρει ποτέ η εταιρεία».
Βασισμένοι πάνω στην τωρινή γενιά EA888 του 2λιτρου μοτέρ βενζίνης, με τη βοήθεια του turbo (θα υπάρχει μια νέα γενιά turbo μεταβλητής γεωμετρίας) θα προσφέρουν περισσότερη ισχύ από ποτέ, σε συνδυασμό με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και ρύπους.
Παράλληλα, θα συνδυαστούν με ένα νέο ήπια υβριδικό 48V σύστημα, ενώ εκτός του νέου S4 Avant, θα υπάρχουν και plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Στο diesel, το νέο μοντέλο A4 θα βασιστεί κυρίως στον ίδιο 2λιτρο TDI των 201 ίππων που υπάρχει και στο Q5, ενώ πιθανότατα στο νέο S4 Avant θα δούμε μια εξέλιξη του τωρινού 3λιτρου V6 TDI των 341 ίππων.
Διαβάστε επίσης: