Ετοιμάζεται ο αυτοκινητόδρομος που αλλάζει την Πελοπόννησο -Ποιος μεγάλος δρόμος παίρνει σειρά

Νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος

Με τον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος να σημειώνει συνεχή πρόοδο, το ενδιαφέρον στρέφεται στη συνέχεια του δρόμου.

Όλο και πιο κοντά στην ολοκλήρωσή του έρχεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος, ένα έργο το οποίο θα ενισχύσει την ασφάλεια, θα καταστήσει γρηγορότερες τις μετακινήσεις και θα επιτρέψει στην Ηλεία να αναδιατάξει το τουριστικό και γενικότερα το αναπτυξιακό περιβάλλον της.

Η πρόοδος του έργου φαίνεται ότι έχει ξεπεράσει το 60% και η παράδοση του οδικού άξονα στους οδηγούς εκτιμάται το 2025. Όσο ο οδικός άξονας βαδίζει προς την ολοκλήρωση τόσο ζεσταίνεται το ενδιαφέρον για τη συνέχεια του δρόμου, δηλαδή τον οδικό άξονα Πύργος - Καλό Νερό – Τσακώνα μήκους άνω των 80 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόσφατα ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Νίκος Ταχιάος, κατά την ομιλία του στο Olympia Forum V, επισήμανε ότι ο δρόμος αποτελεί προτεραιότητα για την κυβέρνηση, δεδομένου ότι θα ενώνει την ανατολική και την κεντρική Πελοπόννησο με τη δυτική και θα δώσει μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση και εξωστρέφεια στην Ηλεία.

Πάτρα-Πύργος

Προ ολίγων ημέρων ο δρόμος ήρθε ξανά στο προσκήνιο, στο πλαίσιο της συνάντησης του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτη Παπανικόλα, με την βουλευτή Ηλείας, προέδρου της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Διονυσία Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Η τελευταία ζήτησε να ενημερωθεί -μεταξύ άλλων- για τις εξελίξεις στο τμήμα Πύργος- Καλό Νερό- Τσακώνα, μιας και όπως είπε το νότιο τμήμα του νομού είναι το μοναδικό στη χώρα χωρίς σύγχρονο αυτοκινητόδρομο και επομένως είναι επιτακτική η ανάγκη κατασκευής του έργου για να γίνουν ασφαλέστερες οι μετακινήσεις και να ολοκληρωθεί το οδικό «δαχτυλίδι» της Πελοποννήσου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κ. Παπανικόλας την ενημέρωσε για την προμελέτη από την Ολυμπία Οδό για την επέκταση του δρόμου σε αυτό το τμήμα και τις εναλλακτικές λύσεις που εξετάζονται για την περιβαλλοντολογικά ευαίσθητη περιοχή του Καϊάφα.

Όπως είχε εξηγήσει ο κ. Ταχιάος, ένα εκ των σημαντικών εμποδίων είναι η χρηματοδότηση, μιας και το κόστος του έργου αγγίζει τα 700 εκ. ευρώ. Έτσι θα εξεταστεί η εξέλιξη του έργου τμηματικά. Θα αποκοπεί και θα επισπευθεί το τμήμα από τον Πύργο μέχρι τον κόμβο του Αλφειού, που θα φέρει την Ολυμπία Οδό πλησιέστερα στην Αρχαία Ολυμπία, ενώ το υπόλοιπο τμήμα θα μετατεθεί για αργότερα λόγω υψηλού κόστους.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ