O Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Jim Farley, άφησε να εννοηθεί ότι η νέα γενιά του εμβληματικού Bronco θα μπορούσε να περάσει στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού Ωκεανού.
Σε δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο κατά την διάρκεια του Goodwood Festival of Speed, ο κ. Farley ανέφερε ότι το θέμα έλευσης του νέου Ford Bronco στην γηραιά ήπειρο είναι καθαρά στο χέρι της Ford Europe.
Σε ερώτηση για το κατά πόσο το νέο Ford Bronco θα μπορούσε να σταθεί εμπορικά στην ευρωπαϊκή αγορά, ο κ. Farley είπε ότι βλέποντας όλα αυτά τα Wrangler και Defender να κυκλοφορούν στους δρόμους, αποδεικνύεται ότι υπάρχει κοινό που αναζητά ικανά SUV και αναβιώνουν θρύλους της αυτοκίνησης.
BUY NOW
Στις Η.Π.Α., η σύγχρονη γενιά του Ford Bronco γνωρίζει μεγάλη εμπορική επιτυχία, με την λίστα αναμονής και για τις τρεις εκδόσεις (2θυρο, 4θυρο και Sport) να φτάνει μέχρι τα μέσα του 2022. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει έναν 6κύλινδρο και έναν 4κύλινδρο EcoBoost, με την δημοφιλέστερη επιλογή για την δική μας αγορά να μοιάζει ο 4κύλινδρος με τους 270 ίππους και τα 441 Nm.
Η τιμή εκκίνησης της γκάμας στις Η.Π.Α. είναι περίπου 30.000 ευρώ μαζί με τους φόρους, αν και ουσιαστική κανένας αγοραστής δεν αρκέστηκε στην βασική έκδοση. Τα μυριάδες αξεσουάρ εξασφαλίζουν μεγάλη δυνατότητα εξατομίκευσης στο εμβληματικό SUV της Ford, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι όλοι θέλουν να βάλουν την πινελιά τους στο ατίθασο άλογο του μπλε οβάλ.
Στην ευρωπαϊκή αγορά η τιμή εκκίνησης θα είναι σίγουρα υψηλότερη, ανάλογα πάντα και με το επίπεδο εξοπλισμού. Με την ζήτηση όμως που έχει αυτή την στιγμή το Ford Bronco στις Η.Π.Α., είναι βέβαιο ότι η έλευση του στην ευρωπαϊκή αγορά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί πριν το 2023. Τα 2θυρα και 4θυρα Ford Bronco βασίζονται σε ένα πλαίσιο τύπου σκάλας που ευνοεί τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, ενώ το Ford Bronco Sport βασίζεται στην πλατφόρμα C2 που χρησιμοποιούν τα γνωστά σε εμάς Focus και Kuga.
Τα πιο καθαρόαιμα 2θυρα και 4θυρα Bronco μπορούν να συνδυαστούν με δύο διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης. Το πιο προηγμένο από αυτά έχει ηλεκτρομηχανικό transfer case με υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων κει με πρόσθετη αυτόματη λειτουργία ανάμεσα σε 2H και 4H. Ακόμα, ο πίσω άξονας είναι Dana 44 AdvanTEK και ανεξάρτητο εμπρός διαφορικό Dana AdvanTEK, με προαιρετικό ηλεκτρονικό κλείδωμα Spicer Performa-Trak. Η ανάρτηση έχει ειδικά εξελιγμένα αμορτισέρ της Bilstein, ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί και με ενεργό υδραυλικό stabilizer που αποσυνδέεται για τα δύσκολα εκτός δρόμου περάσματα. Και οι δύο εκδόσεις κινητήρας μπορούν να εφοδιαστούν είτε με 7άρι χειροκίνητο κιβώτιο είτε με αυτόματο 10 σχέσεων.
Κάτω από το καπό του πιο ήπιου Bronco Sport βρίσκουμε είτε τον 1.5 EcoBoost των 180 ίππων είτε τον 2λιτρο EcoBoost με ισχύ 245 ίππων, και συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων.
Όλες οι εκδόσεις του Bronco Sport είναι τετρακίνητες, με το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης να έχει δυνατότητα κλειδώματος και δύο συμπλέκτες στον πίσω άξονα. Επιπλέον, τα προγράμματα οδήγησης G.O.A.T. (Goes Over Any Terrain) είναι τα Νοrmal, Eco, Sport, Slippery και Sand, Baja, Mud/Ruts και Rock Craw, προσαρμόζουν το όχημα ανάλογα με τις συνθήκες.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ