Η έκτη γενιά του Audi A4 θα παρουσιαστεί το 2023 με πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.
Παρά το γεγονός ότι η Audi θα εξηλεκτριστεί πλήρως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η επόμενη γενιά του δημοφιλούς premium μεσαίου οικογενειακού θα φέρει πληρέστατη γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Την βάση για την έκτη γενιά του μοντέλου θα αποτελέσει και πάλι η πλατφόρμα MLB, αλλά θα υποστεί αρκετές μετατροπές για να αυξήσει τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις που προσφέρει, ήπια υβριδικές και επαναφορτιζόμενες υβριδικές.
BUY NOW
Το σημαντικότερο όμως νέο είναι ότι θα διαθέτει νέα γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, που σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος τεχνικής εξέλιξης, Oliver Hoffman, είναι ιδιαίτερα αποδοτικοί και αναδεικνύουν τα κορυφαία χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.
Σε δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο, ο κ. Hoffman ανέφερε ότι A4 είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την γερμανική εταιρεία, με τις εμπορική του πορεία να επιβεβαιώνει τα λεγόμενά του. Οι πωλήσεις του Audi A4 φτάνουν το 1/5 των συνολικών πωλήσεων της φίρμας.
Επιπλέον, ανέφερε ότι η εξέλιξη του νέου μοντέλου βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο και θα προσφέρει τις υπηρεσίες του για πολλά ακόμα χρόνια. Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα είπε, η παραγωγή του τελευταίου Audi με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα ξεκινήσει το 2025 και θα ολοκληρώσει έναν πλήρη κύκλο ζωής μέχρι το 2033.
Η γκάμα του νέου Audi A4 θα περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, με έμφαση στους κινητήρες που καταναλώνουν βενζίνη, ενώ σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα οι νέοι 2λιτροι TFSI κινητήρες θα έχουν τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας, αυξημένη πίεση καυσίμου και συνολικά μεγαλύτερη ισχύ και ροπή.
Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις θα έχουν 48βολτο κύκλωμα που θα βοηθήσει στην επίτευξη καλύτερων τιμών εκπομπών CO2, ενώ οι plug-in hybrid εκδόσεις θα χρησιμοποιήσουν μια εξελιγμένη μορφή του συστήματος κίνησης που γνωρίζουμε από το PHEV Q5.
Όπως μπορείτε να δείτε και στην ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία που κυκλοφορεί στον βρετανικό Τύπο, η σχεδίαση του Audi A4 έκτης γενιάς θα είναι αρκετά σφηνοειδής. Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος του θα ξεπερνά ελαφρώς αυτό της υπάρχουσας γενιάς, με το μεταξόνιο να διαφοροποιείται ελάχιστα και κατά συνέπεια οι προσφερόμενοι χώροι.
Στο εσωτερικό, οι μεγαλύτερες αλλαγές έρχονται στο κομμάτι της συνδεσιμότητας. Το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων χαρίζουν την απαραίτητη εικόνα υψηλής τεχνολογίας, με τους φυσικούς διακόπτες να λιγοστεύουν. Ακόμα, η κεντρική κονσόλα και αυτή του δαπέδου θα αλλάξει αρκετά σε διαστάσεις και σχεδίαση, μιας και όλες οι εκδόσεις του νέου Audi A4 θα εφοδιάζονται με αυτόματο σασμάν.
Τέλος, ο κ. Hoffman ανέφερε ότι μετά το λανσάρισμα των συμβατικών εκδόσεων θα ακολουθήσει και μια αμιγώς ηλεκτρική, περίπου το 2025, με αρκετή τεχνολογική υποστήριξη από την Porsche.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ