Οι βαλίτσες της Ferrari F50 πουλήθηκαν όσο ένα καινούριο αυτοκίνητο

Ferrari F50 Luggage

Όσο σπάνιες κι αν είναι, όσο ποιοτικές και αυθεντικές και όσο κι αν συνόδευαν το -επίσης σπάνιο- ιταλικό supercar, 28,5 χιλιάδες ευρώ για ένα σετ βαλιτσών είναι ένα λιγάκι τσιμπημένο ποσόν.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, στην πρόσφατη δημοπρασία του «Bring a Trailer» βρέθηκε κάποιος να το διαθέσει. Ο αγοραστής αυτός, ξεπερνώντας το γεγονός ότι μόλις ξόδεψε 30 χιλιάδες δολάρια για τρεις βαλίτσες, προφανώς εκτιμά ότι η συλλεκτικότητα των αυθεντικών αντικειμένων της Ferrari F50 θα αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη αξία στο μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεδομένου ότι το ιταλικό supercar ήταν στην ουσία μια ωμή αγωνιστική μηχανή, που αδιαφορούσε πλήρως για κάθε πτυχή της πρακτικότητας εμπρός στην αγνή οδηγική αίσθηση, το σετ αυτών των βαλιτσών προσφερόταν από την εταιρεία του Μαρανέλο για να δώσει μια μικρή νότα καθημερινής λειτουργικότητας στον ιδιοκτήτη του.

Εξάλλου, η Ferrari είχε κατασκευάσει μόλις 349 αντίτυπα της F50, και σίγουρα δεν χωρά αμφιβολία ότι το σετ αυτών των τριών πολυτελών βαλιτσών της εταιρείας Schedoni έχει σπανιότητα και συλλεκτική αξία. Σύμφωνα με τον πωλητή τους, στη δημοπρασία, οι βαλίτσες αγοράστηκαν το 2017, έχουν συντηρηθεί άρτια και διαθέτουν μαζί ένα σετ από δύο κλειδιά με αυθεντικό μπρελόκ, καθώς και τα αυθεντικά τους καλύμματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως και να έχει, 28.500 ευρώ είναι μια σχετικά εξωφρενική τιμή. Δεν είναι, φυσικά, αυτές οι βαλίτσες το πρώτο από τα «παράπλευρα» προϊόντα με τα οποία η Ferrari συνοδεύει τα αυτοκίνητά της. Και με το πέρασμα του χρόνου φαίνεται πως και τα προϊόντα αυτά αποκτούν την ίδια συλλεκτική αξία με τα τετράτροχα.

Σήμερα, τα μεγάλα εργοστάσια κατασκευής supercars επενδύουν βαρέως στην εξατομίκευση κάθε μεμονωμένου τους αυτοκινήτου, για να του προσδώσουν περαιτέρω συλλεκτική αξία στο μέλλον. Όμως, η πώληση αντικειμένων που δεν έχουν καμία σχέση με την αυτοκίνηση, και φέρουν το έμβλημα της κάθε εταιρείας, πάει δεκαετίες πίσω. Η Bugatti υπογράφει μια συλλογή ενδυμάτων και παπουτσιών, η Lamborghini τοποθετεί τον ταύρο της ακόμα και σε μπουκάλια νερού, η Porsche έχει αμέτρητα προϊόντα με το όνομά της και η Ferrari το ίδιο - από γυαλιά ηλίου και κολόνιες μέχρι φόρμες για μωρά και παιδικά παιχνίδια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ