Αυτό είναι το φανάρι που παραμένει κόκκινο αν κάποιος δεν φοράει κράνος -Πού βρίσκεται

Κόκκινο φανάρι κράνος

Για πάντα κολλημένοι στο φανάρι μένουν οι μοτοσικλετιστές που έχουν το κράνος ανά χείρας, αδιαφορώντας για τον κίνδυνο που διατρέχουν.

«Αντίδοτο» στα τροχαία ατυχήματα αναζητάται εδώ και δεκαετίες, χωρίς ωστόσο να έχει καταστεί εφικτό να μη χάνονται ζωές στην άσφαλτο. Πολλοί θεωρούν ότι η λύση είναι η αυστηροποίηση των ποινών για τροχαίες παραβάσεις και η εντατικοποίηση των τροχονομικών ελέγχων, αλλά υπάρχουν και αυτοί που προτείνουν εναλλακτικές μεθόδους.

Μία από αυτές εφαρμόστηκε στην Αργεντινή στο πλαίσιο μιας διαδραστικής διαφημιστικής καμπάνιας που διεξήχθη από τη Honda σε συνδεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Almacen, με στόχο να τονιστεί η σημασία της χρήσης κράνους κατά την οδήγηση δίκυκλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορούσε στην τοποθέτηση ενός φωτεινού σηματοδότη με λειτουργία αναγνώρισης προσώπου. Κάμερα «σαρώνει» το πρόσωπο κάθε αναβάτη που είναι ακινητοποιημένος στο φανάρι και περιμένει την πράσινη ένδειξη ώστε να συνεχίσει την πορεία του. Εφόσον ο αναβάτης δεν φοράει κράνος, το φανάρι παραμένει κόκκινο.

Παράλληλα, το πρόσωπό του αναπαράγεται σε μια γιγαντοοθόνη, προκειμένου να του επιστήσει την προσοχή, την ίδια ώρα που μεταδίδεται το μήνυμα «φόρα κράνος, αλλιώς το φανάρι θα μείνει κόκκινο».

Με δεδομένο ότι ο μοτοσικλετιστής δεν επιθυμεί να παραμείνει κολλημένος στο φανάρι, ούτε να προκαλέσει την οργή των υπόλοιπων οδηγών για την καθυστέρηση που βιώνουν, ο παραβάτης συμμορφώνεται με την υπόδειξη και συνεχίζει την πορεία του. Όσοι, μάλιστα, έχουν αφήσει το κράνος στο σπίτι τους, αποβιβάζονται από τη μοτοσικλέτα και την σπρώχνουν στην άκρη του δρόμου, ζητώντας… συγνώμη από τους υπόλοιπους οδηγούς για την ταλαιπωρία που τους προκάλεσαν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κόκκινο φανάρι κράνος

Η διαφημιστική καμπάνια, υπό την ονομασία “Honda Awareness Traffic Light”, εγκαινιάστηκε πριν από λίγα χρόνια, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε αν πρόκειται να αποτελέσει πιλότο για ευρεία εφαρμογή του εν λόγω ιδιαίτερα αποτελεσματικού συστήματος.

Τα στοιχεία πάντως είναι αποκαρδιωτικά, μιας και το 44% των ανθρώπων που χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην Αργεντινή είναι νεαροί άνθρωποι σε μοτοσικλέτες, με το 40% των θυμάτων να μη φορούν κράνος.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ