Αυτή η απαστράπτουσα ασημί Ferrari Enzo είναι μόλις μία από τις εννέα που παρήχθησαν σε αυτό το χρώμα. Όντας σε άριστη κατάσταση, πρόκειται να δημοπρατηθεί σύντομα από τον οίκο RM Sotheby’s.
Υπάρχουν σπορ αυτοκίνητα Ferrari, αλλά και κάποια supercars Ferrari. Η Enzo ανήκει αναμφίβολα στην δεύτερη κατηγορία. Το συγκεκριμένο μοντέλο υπήρξε ο διάδοχος της F50 και για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε αρκετή τεχνολογία από την Formula 1.
BUY NOW
Εξαιτίας αυτού, το ανθρανημάτινο αμάξωμα διαθέτει αεροδυναμικά στοιχεία που αυξάνουν την καθοδική δύναμη. Επίσης, εφοδιαζόταν με έναν ολοκαίνουριο κινητήρα F140 B V12 και φρένα από ανθρακόνημα. Σήμερα μπορεί αυτά να μας ακούγονται γνώριμα για τα σύγχρονα supercars, όμως στις αρχές του 2000 δεν ήταν. Έτσι κι αλλιώς, υπήρχε λόγος που το αυτοκίνητο πήρε το όνομα του ιδρυτή της εταιρείας, Enzo Ferrari.
Η πλειονότητα των 400 αντιτύπων που κατασκευάστηκαν συνολικά (εκ των οποίων ένα πήγε στον Πάπα Ιωάννη Παύλο II) ήταν βαμμένα κόκκινα. Ωστόσο, το μοντέλο με αριθμό πλαισίου 132662, είναι ασημί χρώματος Argento Nurburgring. Εν τω μεταξύ θεωρείται το μοναδικό με αυτή την καφέ απόχρωση (Cuoio) στο δερμάτινο σαλόνι του εσωτερικού.
Ο 12κύλινδρος διάταξης V κινητήρας είναι ο μεγαλύτερος που τοποθετήθηκε ποτέ σε αυτοκίνητο Ferrari από το 1970 και μετά. Συνδυαζόταν με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων (αλά F1), το οποίο μετέφερε τη δύναμη των 651 ίππων στους πίσω τροχούς.
Η εικονιζόμενη Enzo στάλθηκε αρχικά στην Ιαπωνία και από τότε μέχρι σήμερα ανήκε στον ίδιο άνθρωπο. Το κοντέρ της αναγράφει μόλις 141 μίλια (225 χλμ.) και η κατάστασή της είναι στην κυριολεξία άθικτη. Συνοδεύεται με τα γνήσια εγχειρίδια χρήσης και την κουκούλα της.
Η τιμή που θα αγγίξει η Ferrari Enzo, δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί. Στο πρόσφατο παρελθόν αντίστοιχα αυτοκίνητα, πουλήθηκαν για 3,2 και 4,2 εκατομμύρια ευρώ, όμως κανένα από αυτά δεν ήταν ακόμα με τις… ζελατίνες!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ