Στο δρόμο για δοκιμές ο διάδοχος της Ferrari LaFerrari (Video)

Ferrari LaFerrari

Οι Ιταλοί άφησαν να φανεί για πρώτη φορά το νέο hypercar που ετοιμάζουν για τον Οκτώβριο του 2024, αλλά το έντονο καμουφλάζ του δεν μπορούσε να κρύψει τη γιγαντιαία πίσω πτέρυγα.

Το hypercar αυτό είναι ο συνεχιστής της αυτοκρατορίας των κορυφαίων Ferrari κάθε εποχής: οι F40, F50, Enzo και LaFerrari επιδείκνυαν την κορυφαία τεχνολογία που είχε να προσφέρει το Μαρανέλο καθεμία από τις τελευταίες δεκαετίες, υιοθετώντας πολλές εξ αυτών από τη Scuderia της Formula 1.

Ferrari Hypercar
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο διάδοχος της χρυσής αυτής γραμμής, που αναμένουμε τον Οκτώβριο του 2024 -σύμφωνα με εσωτερικό έγγραφο της Ferrari που διέρρευσε πέρσι- θα εγκαταλείψει τον κινητήρα V12 για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια, καθώς θα αποκτήσει μικρότερη και υβριδική μονάδα ισχύος. Εξάλλου, η υβριδική τεχνολογία είναι εκείνη που ορίζει τη σημερινή εποχή, και το πέρασμα στον πλήρη ηλεκτρισμό που έρχεται.

Η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε από πέρσι ότι τα επερχόμενα υβριδικά της αυτοκίνητα θα διαθέτουν θερμικό κινητήρα V6 ή V8, και πως ο V12 θα τοποθετείται σε αμιγώς θερμικά supercars της (χωρίς καμία ηλεκτρική υποβοήθηση). Η επιβεβαίωση ότι το νέο hypercar θα είναι υβριδικό ήρθε από το αυτοκόλλητο της προειδοποίησης για ηλεκτρική τάση, στο πλάι του καμουφλαρισμένου αυτοκινήτου δοκιμών.

Εξάλλου, όπως και οι πρόγονοί του, το νέο ιταλικό hypercar θα διαθέτει τεχνολογίες από τo μονοθέσιο της Scuderia στη Formula 1, όπως και από το προηγμένο αγωνιστικό πρωτότυπο 499P με το οποίο η Ferrari επιστρέφει φέτος μετά από δεκαετίες στο LeMans και στους αγώνες αντοχής. Και τα δύο αυτά αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι υβριδικά, με θερμικό κινητήρα V6 Turbo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος που δεν χρησιμοποιεί η Ferrari το κινητήρα V12 σε ένα υβριδικό set-up είναι, κυρίως, το ιδιαίτερα αυξημένο βάρος. Κατά συνέπεια, δεδομένης της χρήσης του V6 από τα αγωνιστικά πρωτότυπα, το ίδιο μοτέρ θεωρητικά θα πρέπει να αναμένουμε και στο νέο hypercar δρόμου, στο διάδοχο της LaFerrari. Από την άλλη, υπάρχει και το ενδεχόμενο του 4λιτρου V8 που χρησιμοποιεί η υβριδική SF90 Stradale και αποδίδει -συνδυαστικά- 986 ίππους.

Το αγωνιστικό πρωτότυπο Ferrari 499P της κατηγορίας LMDh των αγώνων αντοχής
Το αγωνιστικό πρωτότυπο Ferrari 499P της κατηγορίας LMDh των αγώνων αντοχής

Ο V6 twin-turbo χρησιμοποιείται στη 296 GTB, αλλά εκεί συνοδεύεται από μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα. Στο νέο hypercar θα μπορούσε να συνδυαστεί με δύο ηλεκτρικά μοτέρ στον εμπρός άξονα, με σκοπό την αύξηση της ιπποδύναμης σε τετραψήφιο επίπεδο. Αυτό σημαίνει ότι από μια τέτοια αρχιτεκτονική θα προέκυπτε το πρώτο τετρακίνητο hypercar της εταιρείας.

Όσο για το σχεδιασμό του νέου hypercar, δεν αναμένεται να έχει και πολλά κοινά με τη σιλουέτα και τα φωτιστικά σώματα που βλέπουμε στο καμουφλαρισμένο του πρωτότυπο. Ενδεχομένως να μην έχει καν και τη θηριώδη πίσω πτέρυγα, καθώς η Ferrari χρησιμοποιεί ενεργά (ηλεκτρονικά ελεγχόμενα) αεροδυναμικά εξαρτήματα στα κορυφαία της αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ανεπίσημο σχέδιο της ενδεχόμενης εμφάνισης του νέου hypercar της Ferrari
Ανεπίσημο σχέδιο της ενδεχόμενης εμφάνισης του νέου hypercar της Ferrari

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η νέα «ναυαρχίδα» της Ferrari θα αποκαλυφθεί τον Οκτώβριο του 2024, και θα κατασκευαστεί σε μόνο 599 αντίτυπα. Τον Ιούλιο του 2026 θα αποκαλυφθεί η -εστιασμένη στην πίστα- έκδοση ΧΧ μόλις 30 αντιτύπων, ενώ το 2027 θα ακολουθήσει η ανοιχτή (convertible) παραλλαγή του σε 199 αντίτυπα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ