Η Land Rover φέρεται να εξελίσσει μια -ακόμα- ισχυρότερη έκδοση του νέου Defender, προσανατολισμένη στην άσφαλτο, με τον V8 twin-turbo κινητήρα 4.4 λίτρων της BMW που αποδίδει 608 ίππους.
Δεν πέρασαν παρά λίγοι μήνες από την παρουσίαση του Defender V8 των 5.0 λίτρων και 518 ίππων, και η βρετανική εταιρεία -σύμφωνα με δημοσιεύματα στην Αγγλία- ετοιμάζει και την ισχυρότερη παραλλαγή Defender SVR με εντελώς διαφορετικό V8 κινητήρα.
Μάλιστα, η Land Rover φημολογείται ότι θα συνοδεύσει αυτήν την ισχυρότερη έκδοση με σπορτίφ σχεδιαστικές προσθήκες στο αμάξωμα και με διαφορετική ανάρτηση για καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο: συγκεκριμένα, με μεγαλύτερων διαστάσεων αντιστρεπτικές δοκούς για βελτιωμένο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές.
BUY NOW
Κι ακόμη, αναφέρεται ότι θα διαθέτει και σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις, τροχούς 22 ιντσών και μεγάλα δισκόφρενα, διάστασης 15'', καθώς και ενεργό πίσω διαφορικό και τεχνολογία Torque Vectoring (κατανομής της ροπής στον εξωτερικό τροχό της στροφής) για ακόμα ανώτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο.
Θυμίζουμε, πάντως, ότι το τρέχον Defender V8 των 518 ίππων (στην 'κοντή' έκδοση 90) έχει την ικανότητα επιτάχυνσης 0-100 km/h σε 4,9 δευτερόλεπτα και αγγίζει τελική ταχύτητα 240 km/h, αποδίδει 625 Nm ροπής και διαθέτει το προφίλ Dynamic για την άσφαλτο.
Συνεπώς, είναι αρκετά δύσκολο να βρει κανείς σαφή λογική πίσω από τα δημοσιεύματα για μια ακόμα ισχυρότερη «ασφάλτινη» έκδοση, ειδικά για ένα αυτοκίνητο που βασίζει τον κορμό της φιλοσοφίας και των ικανοτήτων του στην off-road οδήγηση.
Από την άλλη, ίσως το Defender SVR -που φέρεται ότι θα κοστίζει περί τα 125 χιλιάδες δολάρια στις ΗΠΑ- να είναι προσανατολισμένο κυρίως στην αμερικανική αγορά, που διέπεται από άλλους κανόνες και αγοραστικές επιθυμίες.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ