Το δημοφιλές pick-up απεκδύεται της αγροτικής ενδυμασίας του και παίρνει τη μορφή ενός 7θέσιου SUV με οικογενειακό προσανατολισμό και πλούσιο εκδρομικό ταλέντο.
Ως ένα από τα δημοφιλέστερα pick-up στην ευρωπαϊκή αγορά, το Ford Ranger έχει αγαπηθεί από όσους αναζητούν ένα απόλυτα ικανό εκτός δρόμου με όχημα που συνιστά πιστό σύμμαχό τους κατά τη διεκπεραίωση των εργασιών τους.
Εκτός, όμως, από τη γνώριμη – στα μέρη μας - μορφή του, το Ranger διατίθεται και ως SUV, ικανοποιώντας μεγάλο εύρος μεταφορικών αναγκών.
BUY NOW
Πρόκειται για το Everest, ένα 7θέσιο οικογενειακό όχημα που στην τρίτη, ολοκαίνουρια γενιά του, βασίζεται στο πλαίσιο τύπου σκάλας του Ranger.
Και κληρονομεί τα ίδια ατού με αυτά του αγροτικού, ήτοι τα φαρδύτερα μετατρόχια (+50 χλστ.) που σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις στο σύστημα ανάρτησης παντρεύουν την ομαλή κίνηση στην άσφαλτο, με την απρόσκοπτη περιήγηση σε κακοτράχαλα εδάφη.
Οι δεσμοί αίματος μεταξύ των δύο μοντέλων είναι εμφανείς από το μπροστινό μέρος και δη από τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα “C”, αλλά και τη μεγάλη μάσκα όπου εδρεύει το σήμα της Ford.
Εν αντιθέσει, οι πίσω πλευρικές θύρες είναι μεγαλύτερες και το άνοιγμά τους επιτρέπει την άκοπη επιβίβαση των επιβατών στην καμπίνα. Διαφορές εντοπίζονται και στο πίσω μέρος, με τα πλατύτερα φώτα. Αυτά γεφυρώνονται από μια μαύρη φάση από αχνοφαίνεται η ονομασία του μοντέλου.
Εντός της καμπίνας υπάρχει μια κεντρική οθόνη αφής 10” σε μοτίβο πορτραίτου για το σύστημα πολυμέσων SYNC4, ενώ στα ακριβότερα επίπεδα εξοπλισμού η διαγώνιος ανέρχεται σε 12”. Το ίδιο ισχύει και για τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων (8,0”), ο οποίος μπορεί να φτάσει έως τις 12,3 ίντσες.
Σε επίπεδο κινητήρων, κορυφαία εκπροσώπηση αποτελεί 3λιτρος V6, ενώ -ανάλογα την αγορά – το Everest θα προσφέρεται με έναν 2λιτρο diesel ο οποίος θα πλαισιώνεται από ένα ή δύο τούρμπο.Το μεγάλο SUV θα ικανοποιεί και τους φίλους της βενζίνης δεδομένου ότι θα λανσαριστεί και με ένα μοτέρ τεχνολογίας EcoBoost των 2,3 λίτρων.
Το Everest μπορεί να ξεπεράσει υδάτινο εμπόδιο βάθους 800 χλστ., η οροφή μπορεί να “αντέξει” στατικά φορτία μέγιστου βάρους 350 κιλών, και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι γενναιόδωρος μιας και περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control, κάμερα 360 μοιρών, matrix LED κεντρικούς προβολείς, Lane-Keeping Assist και Post-Collision Braking για μείωση των επιπτώσεων μιας ενδεχόμενης δευτερεύουσας σύγκρουσης.
Η εμπορική διάθεση του μοντέλου θα ξεκινήσει μέσα στους επόμενους μήνες, δίχως να αφορά την ελληνική αγορά.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ