Η παραγωγή του Ford Fiesta σταματά επίσημα το ερχόμενο καλοκαίρι, ωστόσο το μικρό και άκρως επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο θα συνεχίζει να ζει ως αγωνιστικό.
Το Ford Fiesta είναι ένα από τα μοντέλα που όρισαν την μικρή κατηγορία επί ευρωπαϊκού εδάφους από την πρώτη κιόλας γενιά του που παρουσιάστηκε το μαρινό 1976.
Από την πρώτη έως και την 7η σημερινή γενιά Fiesta το μικρό της Ford είναι ένα από τα best seller μοντέλα της κατηγορίας του στη Γηραιά Ήπειρο ενώ τρομερή είναι η συνολική του πορεία στις αγορές όλου του κόσμου με την παραγωγή να έχει ξεπεράσει τις 22 εκατ. μονάδες και να το κατατάσσει σε ένα από τα best seller αυτοκίνητα όλων των εποχών.
BUY NOW
Στο δρόμο του εξηλεκτρισμού της γκάμας της, η Ford ανακοίνωσε την παύση της παραγωγής του Fiesta που έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο του 2023 παρά το γεγονός ότι η έβδομη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της εξακολουθεί να σκοράρει δυνατά στον εμπορικό στίβο.
Η επιτυχία του Fiesta βέβαια δεν είναι μόνο εμπορική αλλά και αγωνιστική με το μικρό της Ford να έχει γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα και σε αυτό το πεδίο.
Παρά λοιπόν το γεγονός ότι το πολιτικό Fiesta θα σταματήσει να παράγεται το ερχόμενο καλοκαίρι η M-Sport, που προετοιμάζει τα αγωνιστικά μοντέλα της Ford και συμμετέχει ως εργοστασιακή της ομάδα και στο WRC, ανακοίνωσε ότι θα συνεχίζει να κατασκευάζει αγωνιστικά Fiesta για ιδιώτες και μετά το τέλος της παραγωγής.
Στη σχετική ανακοίνωση η M-Sport αναφέρει ότι προετοιμάζεται εδώ και καιρό γι' αυτή τη στιγμή, καθώς οι αγωνιστικές εκδόσεις του Fiesta αποτελούν την ραχοκοκαλιά, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, των δραστηριοτήτων της που της φέρνουν έσοδα και αναλογούν στο 80% του ετήσιου τζίρου της.
Η M-Sport θα συνεχίσει να προετοιμάζει και να παράγει το αγωνιστικό Fiesta για όλες τις κατηγορίες αγώνων που το έκανε μέχρι σήμερα, τόσο στη βάση της στην Αγγλία όσο και στην Πολωνία έχοντας φροντίσει τον προηγούμενο καιρό να προμηθευτεί με τον απαραίτητο αριθμό αμαξωμάτων που χρειάζεται γι' αυτή τη διαδικασία.
Σύμφωνα με τους Βρετανούς ο αριθμός αυτός είναι αρκετός για να παράγονται αγωνιστικά Fiesta για πολλά χρόνια, ενώ η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει και με την εξέλιξή τους έχοντας προγραμματίσει πολλές αναβαθμίσεις για τους επόμενους 12 μήνες.
Να σημειωθεί ότι με σε όλες τις κατηγορίες του WRC η M-Sport έχει κατακτήσει με το Fiesta περισσότερες από 2.000 νίκες (!), ενώ το 2017 και 2017 κατέκτησε τον τίτλο και στην κορυφαία κατηγορία του WRC με τους Sebastien Ogier και Julien Ingrassia.