Το Ford Kuga Plug-In Hybrid ήταν το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις PHEV ανεξαρτήτως κατηγορίας σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021.
Μάλιστα, όπως φανερώνουν νέα στοιχεία, οι ιδιοκτήτες του νέου Kuga PHEV αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των 56 χλμ. που προσφέρει το αυτοκίνητο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Το Kuga Plug-In Hybrid κατέγραψε περισσότερες πωλήσεις τον Ιούνιο από οποιονδήποτε προηγούμενο μήνα – πάνω από 6.300 αυτοκίνητα – και τώρα υπερβαίνει σε πωλήσεις όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις τη οικογένειας Kuga συνολικά. Τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, η Ford πούλησε σχεδόν 16.000 Kuga Plug-In Hybrid, ξεπερνώντας για την ίδια χρονική περίοδο τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του κατά ένα τρίτο και πλέον.
BUY NOW
Οι πωλήσεις επαναφορτιζόμενων υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων εκτινάσσονται σε όλη την Ευρώπη καθώς όλο και περισσότεροι ανακαλύπτουν πώς να διαχειριστούν τις ανάγκες μετακίνησής τους άνετα και οικονομικά – κυρίως μέσω οικιακής φόρτισης. Μοντέλα με plug-in hybrid σύστημα κίνησης αποτελούν το 8,4% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων καινούργιων οχημάτων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου φέτος, επίδοση αυξημένη άνω του 255% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι πελάτες μας αγοράζουν υβριδικά οχήματα για να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα οι κάτοχοι του Kuga Plug-In Hybrid επιδιώκουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους σε EV mode όσο περισσότερο γίνεται» δήλωσε ο Roelant de Waard, general manager, Passenger Vehicles, Ford Ευρώπης. «Έχουμε δεσμευτεί σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον για τη Ford, και το γεγονός ότι το Kuga είναι το Νο1 σε πωλήσεις PHEV αποδεικνύει ότι οι πελάτες μας θέλουν να μας ακολουθήσουν σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι.»
Σύμφωνα με δεδομένα που μάζεψε η Ford σε πραγματικές συνθήκες, οι ιδιοκτήτες του Kuga Plug-In Hybrid σε όλη την Ευρώπη έχουν καλύψει μέχρι τώρα το 49% της συνολικής χιλιομετρικής απόστασης χρησιμοποιώντας ενέργεια αποκλειστικά από την μπαταρία που φορτίζεται από εξωτερική πηγή.
Η χρήση των ιδιοκτητών Kuga Plug-In Hybrid
Tα δεδομένα πραγματικού χρόνου που έχει συγκεντρώσει η Ford για περαιτέρω κατανόηση και βελτιστοποίηση της εμπειρίας ιδιοκτησίας των PHEV οχημάτων απέφεραν χρήσιμες πληροφορίες όπως:
- Οι ιδιοκτήτες χρησιμοποιούν σε αξιοσημείωτο βαθμό της δυνατότητες ηλεκτροκίνησης του Kuga Plug-In Hybrid. Σχεδόν η μισή (49%) από τη συνολική διανυθείσα απόσταση φέτος καλύφθηκε με χρήση εξωτερικής πηγής φόρτισης.
- Πάνω από τα δύο τρίτα των διαδρομών των κατόχων Kuga Plug-In Hybrid είναι μικρότερες, όπως τοπικές διαδρομές έως 50 χλμ. ή και λιγότερο που μπορούν να ολοκληρωθούν με χρήση ενέργειας από μία εξωτερικά φορτιζόμενη μπαταρία. Από 633.000 και πλέον ημέρες οδήγησης, ο στόλος των οχημάτων κατάφερε φέτος να ολοκληρώσει πάνω από 420.000 ημέρες οδήγησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η μέση καθημερινή διανυθείσα απόσταση ήταν 52 χλμ., τιμή μικρότερη από την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος (56 χλμ. σύμφωνα με τα πρωτόκολλο WLTP).
- Οι πελάτες νιώθουν αυτοπεποίθηση από τη χρήση της αυτονομίας της μπαταρίας, καθώς μπορούν να έχουν τακτική πρόσβαση σε σημεία φόρτισης. Για κάθε 100 ημέρες οδήγησης με ένα Kuga Plug-In Hybrid, οι φορτίσεις έφτασαν τις 89.
- Οι πελάτες αξιοποιούν την ολονύκτια φόρτιση και τα οικονομικότερα νυχτερινά τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος για μείωση του λειτουργικού κόστους. Το 35% των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε τις νυχτερινές ώρες, με χρόνο σύνδεσης 12 ωρών ή περισσότερο – διπλάσιο δηλαδή από τις 6 ώρες που απαιτούνται για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας από μία συμβατική παροχή 230-volt. Συνολικά, το 45% όλων των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας, γεγονός που δείχνει ότι οι συνήθειες φόρτισης των πελατών είναι παρόμοιες με αυτές της φόρτισης των smartphone ή των tablet τους.
Η μεγιστοποίηση του χρόνου οδήγησης με ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία μέσω εξωτερικής πηγής μπορεί να προσφέρει στους οδηγούς σημαντικά οικονομικά οφέλη. Βάσει της μέσης τιμής της βενζίνης και του οικιακού ηλεκτρικού ρεύματος, ο οδηγός ενός Kuga Plug-In Hybrid θα πλήρωνε 10,40 ευρώ ανά 100 χλμ. οδηγώντας μόνο με τη χρήση βενζίνη, με την αντίστοιχη τιμή να διαμορφώνεται στα 5,05 ευρώ ανά 100 χλμ. με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενης από εξωτερική πηγή. Για μία ετήσια χιλιομετρική κάλυψη 15.000 χλμ., αυτό μεταφράζεται σε συνολική εξοικονόμηση άνω των 800 ευρώ το χρόνο.
Νωρίτερα φέτος, η Ford ανακοίνωσε ότι 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχει τη δυνατότητα να κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων - αμιγώς ηλεκτρικά ή PHEV - μέχρι τα μέσα του 2026, ενώ η μετάβαση σε αμιγή ηλεκτροκίνηση θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2030. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E GT άρχισε να πωλείται για πρώτη φορά στην Ευρώπη, με περισσότερα από 5.300 αυτοκίνητα να έχουν παραδοθεί σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Η γκάμα εξηλεκτρισμένων επιβατικών οχημάτων περιλαμβάνει επίσης ήπιες υβριδικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις για το Kuga, καθώς και full-hybrid συστήματα κίνησης για τα Mondeo, S-MAX και Galaxy. Διαθέσιμο είναι και το Explorer Plug-In Hybrid, καθώς και ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης για τα μοντέλα Puma, Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid.
Χρησιμοποιώντας έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 56 χλμ. (WLTP), κατανάλωση από 1,4 λτ./100 χλμ., βάσει του ίδιου πρωτοκόλλου και εκπομπές CO2 από 32 γρ./χλμ.. Η μπαταρία του μπορεί να φορτίσει από εξωτερική παροχή μέσω της πλαϊνής θύρας φόρτισης στο αριστερό εμπρός φτερό.
Οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέγουν πώς και πότε να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προγράμματα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge modes. Πέραν της φόρτισης από εξωτερική παροχή, το Kuga Plug-In Hybrid μπορεί εν κινήσει να συμπληρώνει αυτόματα ενέργεια, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ