Μετά τα GR Yaris, GR Corolla, GR86 και GR Supra, δεν θα υπάρξουν άλλα μοντέλα της Toyota με τη σπορ έκδοση της Gazoo Racing - και φυσικά ούτε κάποιο αντίστοιχο SUV.
Λίγο πριν ξεκινήσει τον κατακλυσμό παρουσιάσεων των 16 νέων ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, μέσα στα επόμενα χρόνια, η Toyota έκλεισε με τα σπορ αυτοκίνητα. Δεν θα υπάρξει κάποιο άλλο μοντέλο της γκάμας της που θα φέρει τα αρχικά GR του σπορ και αγωνιστικού της τμήματος, Gazoo Racing, όπως επιβεβαίωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας.
Η ιαπωνική εταιρεία θεωρεί ότι έχει καλύψει κάθε ενδιαφερόμενο για την απόκτηση ενός γνήσιου σπορ αυτοκινήτου στον κόσμο πρώτον με τις GR εκδόσεις δύο καθημερινών και υπερδημοφιλών της μοντέλων, του Yaris και της Corolla, και έπειτα με τις αντίστοιχες των δύο sportscars της, GR Supra και GR86. Κι έτσι, θα αφιερώσει τους πόρους της στα εμπορικότερα αυτοκίνητα, δηλαδή τα SUV/Crossovers και στα επερχόμενα ηλεκτρικά.
BUY NOW
Σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό του GR86, Yasunori Suezawam, «δεν υπάρχουν άλλα [μοντέλα GR] στο portfolio, οπότε αυτό [το GR86] είναι το τελευταίο». Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν η απόφαση της Toyota να μην διαθέσει άλλα μοντέλα της σε έκδοση GR είναι βραχυπρόθεσμη, μεσοπρόθεσμη ή μακροχρόνια.
Παράλληλα, ο πρόεδρος της εταιρείας Akio Toyoda έχει επιβεβαιώσει δημόσια ότι δεν πρόκειται να υπάρξει GR έκδοση για κάποιο από τα SUV της εταιρείας, όπως το Yaris Cross, η Corolla Cross ή το C-HR. Σε αυτή την περίπτωση, η ιαπωνική εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να «απαντήσει» στους Ευρωπαίους κατασκευαστές που επιλέγουν την κατασκευή σπορ υπερυψωμένων αυτοκινήτων.
Παρόλα αυτά, όπως επιβεβαίωσε και ο Suezawam, τα μοντέλα που δεν έχουν εκδόσεις GR θα αποκτήσουν εκδόσεις GR Sport - οι οποίες περιλαμβάνουν απλά ένα σπορ πακέτο εξοπλισμού της Gazoo Racing, κυρίως κοσμητικό, και επουδενί δεν έχουν το πλήθος και το βάθος της σπορ μετατροπής των εκδόσεων GR.
Τέλος, ο Ιάπωνας μηχανικός δήλωσε ότι το GR Supra θα παραμείνει στην αγορά όσο παραμένει και η BMW Z4, δηλάδή μέχρι το 2024 ή '25. Τα GR Yaris και GR Corolla θα φτάσουν στο τέλος της διαδρομής τους το 2025 και το GR86 ένα χρόνο νωρίτερα, το 2024 - αν και σε ορισμένες αγορές θα συνεχίσει να πωλείται σε δεκαετή ορίζοντα.