Το ιαπωνικό crossover ανανεώνεται, με αισθητικές αλλαγές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.
Η Mazda δεν αλλάζει πολλά – ούτε στην εικόνα του MX-30, ούτε και στην ουσία. Για παράδειγμα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Mazda MX-30 R-EV δεν αλλάζει. Πρόκειται για ένα plug-in hybrid μοντέλο, σε λογική διαφορετική από αυτή των περισσότερων PHEV μοντέλων. Αντί να έχει ως βάση θερμικό κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα να συνεπικουρεί, εδώ έχει έναν ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, απόδοσης 125 kW/170 ίππων και 260 Nm ροπής, που συνεργάζεται με μειωμένης χωρητικότητας μπαταρία - από τις 35,5 kWh στις 17,8 kWh.
Αυτή η κίνηση άνοιξε χώρο για ένα μικρό περιστροφικό κινητήρα Wankel, που προσφέρει επιπλέον 55 kW/75 ισχύος και 117 Nm ροπής. Μία λύση που εξασφαλίζει αυτονομία 630 χιλιομέτρων, με την αμιγώς ηλεκτρική στα 85.
BUY NOW
Όλα αυτά παραμένουν ως έχουν στην αναβαθμισμένη εκδοχή που περιμένουμε την προσεχή Άνοιξη. Το περιτύλιγμα επίσης δεν αλλάζει σε σχέση με την τρέχουσα έκδοση, όμως θα προστεθούν 3 νέα χρώματα αμαξώματος στην υπάρχουσα παλέτα των πέντε επιλογών.
Αντίστοιχα, στο εσωτερικό δεν αλλάζει κάτι στη διάταξη αλλά έχουμε νέα χρώματα, η επένδυση από σκουρόχρωμο φελλό θα είναι πλέον διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις ενώ και το μαύρο τεχνητό δέρμα και το ανακυκλωμένο ύφασμα denim δεν θα αποτελούν πια μόνο επιλογές στο επίπεδο εξοπλισμού «Urban Expression».
Η κορυφαία έκδοση «Makoto» διαθέτει πλέον λευκό τεχνητό δέρμα ενώ υπάρχει και η νέα «Makoto Plus» που περιλαμβάνει και ηλιοροφή.
Όμως αλλαγές έχουμε και στο σύστημα infotainment. Το σύστημα «Mazda Connect» διαθέτει πλέον οθόνη αφής 10,25 ιντσών (ενώ ήταν στις 8.8’’), πλέον έχει δύο θύρες USB Type C κι όχι Α ενώ υπάρχει πλέον η δυνατότητα online αναζήτησης σταθμών φόρτισης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ