Μέχρι πού θα φθάσει το Μετρό της Θεσσαλονίκης -Αυτοί είναι οι 8 νέοι σταθμοί που θα δημιουργηθούν

Μετρό Θεσσαλονίκης δοκιμές συρμών χωρίς οδηγό video 2022

Μετά την παράδοση του βασικού έργου αλλά και της επέκτασης στην Καλαμαριά, όλο το βάρος θα πέσει στο βορειοδυτικό κομμάτι της πόλης.

Μόνο λίγοι μήνες απομένουν για την έναρξη λειτουργίας του πολυπαθούς Μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο θα αλλάξει πλήρως τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης, διευκολύνοντας σε θεαματικό βαθμό τις μετακινήσεις των κατοίκων και επισκεπτών της.

Όπως έχει διαβεβαιώσει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, η παράδοσή του στο επιβατικό κοινό θα γίνει στις αρχές του 2024, με τη λειτουργία του να ξεκινάει με 13 σταθμούς οι οποίοι θα είναι οι εξής:

Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Πλατεία Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετρό Θεσσαλονίκης

Αργότερα θα ξεκινήσει και η λειτουργία και της επέκτασης προς Καλαμαριά, με τους σταθμούς να είναι οι Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα.

Η επόμενη επέκταση που μπαίνει σε σειρά προτεραιότητας είναι αυτή προς τα βορειοδυτικά, η τελική χάραξη της οποίας θα οριστικοποιηθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, όπως έχει αναφέρει ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Υπενθυμίζεται ότι η Ελληνικό Μετρό έχει υπογράψει με την ΑΚΤΩΡ σύμβαση για τις πρόδρομες εργασίες για τη σχετική επέκταση, με το αντικείμενο του έργου να αφορά στην εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, την εκτέλεση αρχαιολογικών εργασιών των κυκλοφοριών παρακάμψεων κ.ο.κ.

Μετρό Θεσσαλονίκης στα Βορειοδυτικά
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως φαίνεται στον χάρτη των επεκτάσεων του Μετρό Θεσσαλονίκης που είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα της Ελληνικό Μετρό, η επέκταση προς τα βορειοδυτικά θα σχηματίζει έναν κύκλο που ξεκινά και τελειώνει στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Προβλέπεται να κατασκευαστούν 8 σταθμοί στις περιοχές Επτάλοφος, Μενεμένη, Κορδελιό, Εύοσμος, Ηλιούπολη, Σταυρούπολη, Πολίχνη και Νεάπολη.

Πρόκειται για περιοχές που είναι ιδιαίτερα πολυπληθείς και είναι αναγκαίο να συνδεθούν με το μέσο σταθερής τροχιάς, ώστε να καταστούν ευκολότερες οι μετακινήσεις των κατοίκων τους προς το κέντρο και τα ανατολικά της Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ